معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت : ۲ هزار و ۶۰۰ هزار میلیارد ریال برای اجرای قوانین مصوب در حوزه خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران نیاز است.
کد خبر: ۱۱۵۸۷۴۹
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۰ 13 March 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ پاکدل بیان داشت : بودجه مصوب تنها ۷۰۰ هزار میلیارد ریال است، اظهار کرد: بنابراین طبیعی است خانواده شهدا و ایثارگران در این خصوص اعتراضات به حقی داشته باشند.

وی افزود: نمودار اعتبارات سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران صعودی است اما همزمان تعداد جامعه ایثارگران نیز افزایش یافته است.

پاکدل ادامه داد : افراد زیادی سال‌ها در جنگ حضور داشته و دچار مجروحیت بودند اما اوایل تمایلی به تشکیل پرونده جانبازی نداشتند.

وی خاطر نشان  کرد: با تصویب قوانینی در خصوص تسهیلات برای خانواده و فرزندان جانبازان، بسیاری پیگیری لازم را انجام داده و به جمع جانبازان کشور اضافه شدند.

معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت : از سال ۱۳۸۰ تا کنون تعداد شهدا پنج درصد و تعداد جانبازان کشور ۴۶۰ درصد افزایش یافته است.

سردار شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین استان ایلام نیز در این مراسم با بیان اینکه سپاه و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام یک مجموعه هستند، اظهار کرد : از همه کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران درخواست دارم به مدیریت جدید کمک کنند.

وی تاکید کرد: به طور قطع بیشتر از گذشته در کنار مدیریت جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام خواهیم بود./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار