مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام؛
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت : آیین افتتاح بیست و چهارمین طرح ملی خدمات بشردوستانه به مسافران نوروزی امروز همزمان با سراسر کشور در استان ایلام آغاز شد و تا ۱۷ فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۱۱۵۸۹۱۰
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰ 15 March 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ حمزه محمدی مقدم بیان کرد : در بیست و چهارمین طرح خدمات بشردوستانه به مسافران نوروزی، ۵ پست ثابت در شهرستان‌های چرداول، ایلام، دره شهر، دهلران و ایوان و ۱۲ پست سیار سحاب جهت ارائه خدمات نوروزی با مشارکت ۲۰۰ نفر از اعضای جوانان این جمعیت فعالیت دارند.

وی مطرح کرد : امسال شعار طرح ملی خدمات بشردوستانه جوانان هلال، سفیران ایمنی، سلامت و نشاط اجتماعی است که در این طرح خدمات مرتبط با مسافران در ایستگاه‌های ایمنی و سلامت، اکیپ‌های سحاب، اجرای پویش بهرفت و فضای دوستدار کودک، خیمه‌های نماز و خدمات زیست محیطی ویژه روز طبیعت با مشارکت جوانان این جمعیت اجرا می‌شود.

محمدی مقدم تاکید کرد : در ایام ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ امسال نیز طرح‌های نیابت و هلال رحمت با مشارکت خیرین و داوطلبان اجرا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد : در عرصه‌های مختلفی که مردم نیاز به کمک داشته باشند هلال احمر آنجا حضوری فعال دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام تصریح کرد : پوشیدن لباس مقدس هلال احمر و خدمت به مردم در عرصه‌های مختلف جزو عمر ما حساب نمی‌شود و این افتخار و سعادتی است که نصیب ما در هلال احمر شده است.

محمدی مقدم گفت : این جمعیت در راستای اجرای طرح ملی امداد و نجات نوروزی ٢١ پایگاه ثابت و موقت امداد و نجات جهت امدادرسانی و پوشش حوادث احتمالی دایر کرده که به مسافران نوروزی خدمت ارائه می‌کنند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار