کد خبر: ۱۱۵۹۰۶۲
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰ 16 March 2024

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان نماینده عالی دولت در گیلان افزود: زمانی که دشمنان به خاک مقدس ما حمله کردند، جوانان و زنان و مردان این مرر و بوم استوار ایستادند و از همه داشته های خود گذشتند و پس از آن نیز که دشمن قصد داشت تا اماکن دینی و مذهبی ما و کشورهای عراق و سوریه را تحریب کنند، این شهدای ما با نثار جان خود جلوی آنان را گرفتند و همه ما آرامش و امنیت امروزمان را مدیون ایثارگری ها و دلاوری های شهدای، ایثارگران و جانبازانمان هستیم.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان ما با قساوت و بی رحمی تمام در مقابل ما قرار گرفتند و حتی به زائران ما هم رحم نکردند و شاهد بودیم که تعدادی از زائران سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی را به شهادت رساندند.

استاندار گیلان اضافه کرد: ما نیز در برهه کنونی با افتخار اعلام می کنیم که میراث‌دار آرمان‌های شهدا و امام(ره) هستیم و در برابر همه دشمنان و زیاده خواهان ایستاده‌ایم و افتخار ما نیز خدمتگزاری به خانواده معظم شهدا و جامعه ایثارگران است.

وی ادامه داد: از سوی دیگر امروز نیز شاهد درخشش فرزندان شهدا، جانبازان و آزادگان در عرصه‌های مختلف هستیم که با استفاده از نبوغ خود و تلاش وافر در بخشهای مختلف فرهنگی، هنری، علمی و ورزشی افتخارآفرینی می‌کنند.

آیین تجلیل از افتخارآفرینان شاهد و ایثارگر استان گیلان توسط استاندار گیلان و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در سالن الغدیر استانداری برگزار شد

در این مراسم به پاس کسب عنوان منتخب هنری کشوری از شاعر و نویسنده لنگرودی اسماعیل یکتایی تجلیل بعمل آمد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار