مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام:
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام گفت: طرح ضیافت الهی و آرامش بهاری در سطح ۲۲ بقعه متبرکه استان اجرا شده است و ۱۵۰ زائرسرا در ۱۵ بقعه متبرکه برای پذیرایی از زائران نوروزی تدارک دیده شده است.
کد خبر: ۱۱۵۹۲۴۷
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰ 17 March 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام مرتضی عزیزی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام، بیان داشت: طرح ضیافت الهی و آرامش بهاری در سطح ۲۲ بقعه متبرکه استان اجرا شده است.

وی افزود: این طرح از ۲۲ اسفندماه آغاز و تا ۲۳ فرودین ماه سال آینده ادامه دارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام یادآور شد: اجرای برنامه‌هایی نظیر تحویل سال، جزء خوانی قرآن کریم، اقامه نماز جماعت، ویژه برنامه‌های شب‌های قدر و افطاری از جمله آئین‌های طرح آرامش بهاری در این استان خواهد بود.

وی عنوان کرد: به منظور پذیرایی از زائران نوروزی ۱۵۰ زائرسرا در ۱۵ بقعه متبرکه شاخص جهت اسکان زائران و اسکان موقت در این استان تدارک دیده شده است.

عزیزی در ادامه از اعزام ۱۲ مبلغ از قم و بهره گیری از روحانیون بومی استان در این طرح‌ها خبر داد و گفت: اجرای برنامه خیمه‌های معرفت با حضور روحانیون شامل غرفه‌های کودک و نوجوان، مشاوره، پاسخگویی به سؤالات شرعی و... نیز انجام خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام در پایان گفت: برگزاری محافل و جلسات قرآنی تفسیر، ترتیل و جزء خوانی قرآن و... با حضور اساتید و قاریان برجسته، برگزاری ویژه برنامه مراسم تحویل سال نو و پخش زنده پیام مقام معظم رهبری در بقاع متبرکه، برپایی سفره‌های افطاری ساده در بقاع متبرکه شاخص، غبارروبی و فضاسازی تبلیغاتی و محیطی بقاع از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده در نوروز سال آینده است.

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار