رییس پلیس راه ایلام گفت: ۹۷ دستگاه خودرو متخلف حادثه‌ساز همزمان با شروع تعطیلات نوروزی تاکنون در محورهای مواصلاتی استان به پارکینگ منتقل شده است.
کد خبر: ۱۱۶۰۱۹۰
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۰ 24 March 2024

به گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ ابوالفضل کهزادی اظهار کرد: رانندگان خودروهای متخلف اگر مرتکب حرکات حادثه ساز شوند علاوه بر اعمال قانون به مدت ۷۲ ساعت ماشین آنها در پارکینگ های سطح استان توقیف خواهد شد.

وی افزود: طرح انتظامی - ترافیکی پلیس راه ایلام از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا پایان تعطیلات نوروزی در محورهای برون شهری و مناطق حادثه خیز استان در حال انجام است.

کهزادی ادامه داد: در این طرح ۵۰ تیم گشت محسوس و نامحسوس و ۲۰ تیم گشت مشترک با دیگر ادارات از جمله راهداری، جمعیت هلال احمر و اورژانس فوریت های پزشکی در محورهای استان مستقر شده اند.

وی بیان کرد: نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته تصادفات منجر به فوت ۲۵ درصد و تصادفات منجر به جرح نیز ۴۵ درصد کاهش داشته است.

کهزادی یادآور شد: تخطی از سرعت مطمئنه و خستگی و خواب آلودگی از مهمترین عوامل بروز تصادفات جاده ای است و رانندگان به ازای هر ۲ ساعت رانندگی حداقل ۱۵ دقیقه استراحت کنند.

وی افزود: رانندگان هرجا به خواب نیاز دارند با توقف در حاشیه امن جاده‌ها به استرحت بپردازند و سپس مسیر خود را ادامه دهند.

رییس پلیس راه ایلام گفت: تخلفات رانندگی از جمله سرعت و سبقت غیرمجاز، انحراف به چپ، نبستن کمربند ایمنی و انجام حرکات خطرناک از خطوط قرمز پلیس در عید نوروز امسال است./م

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار