در هفدهمین روز ماه مبارک رمضان، دومین سفره افطاری و محفل انس با قرآن کریم با محوریت انس با مفاهیم بلند قرآنی،سخنرانی و اجرای گروه تواشیح در روستای قلعه چنان شهرستان کارون،توسط شرکت فولاد اکسین خوزستان برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۶۰۶۷۳
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۰ 30 March 2024

تابناک خوزستان: به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان،در این محفل که با استقبال بی نظیر مردم در مسجد سیدالشهدا(ع) روستای قلعه چنعان برگزار شد، گروه تواشیح بین المللی سبطین به اجرای اسما الحسنی پرداختند و پایان بخش این محفل نورانی با قرائت‌ آیاتی از کلام الله مجید توسط قاریان ممتاز و بین المللی حاج رحیم شریفی و سید ابراهیم معالی و همچنین مبتهل ممتاز کشوری حاج راهی مالکی همراه بود.

در ادامه حجت الاسلام نظاری به سخنرانی پرداخت و در حاشیه این مراسم معنوی به قید قرعه به تعدادی از نمازگزاران جوایزی اهدا شد.

براساس این گزارش،برگزاری محافل انس با قرآن در ماه مبارک رمضان و در مناطق محروم اهواز و کارون، در راستای اجرای مسئولیت های اجتماعی شرکت فولاد اکسین خوزستان انجام می شود.

همچنین در ایام ماه مبارک رمضان، مراسم جزء خوانی قرآن کریم در نمازخانه شرکت به صورت روزانه برپا می شود.

این مراسم طبق سنوات گذشته در برخی مناطق محروم اهواز از جمله روستای قلعه چنعان به همراه برپایی سفره کریمانه افطاری برگزار شده است.

گفتنی است،پیش از این در سالروز ولادت کریم اهل بیت(ع) در ماه مبارک امسال،مراسم انس با قرآن و ضیافت افطاری در منطقه منبع آب اهواز با همت روابط عمومی و پایگاه مقاومت بسیج سردار شهید سید جاسم نوری شرکت فولاد اکسین خوزستان برگزار گردید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار