پرسنل انتظامی یگان امداد پلیس شهرستان بهمئی ناجی نوجوان ۱۴ ساله گیر افتاده در ارتفاعات شدند.
کد خبر: ۱۱۶۰۸۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۱ 01 April 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، جانشین فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی با تایید این خبر گفت: حوالی ساعت ۱۱:۳۰ امروز ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ در پی دریافت خبری مبنی گیر افتادن نوجوان ۱۴ ساله در منطقه گردشگری تنگ ماغر بهمئی عوامل پلیسی یگان امداد جهت برسی موضوع به محل اعزام شدند.

سرهنگ مهدی احمدی نژاد با اشاره اینکه آن منطقه پرتگاه بوده است و نجات پسر نوجوان از دست عموم امکان پذیر نبود، گفت: بعد از برسی‌های انجام شده مشخص شد پسر نوجوان به انگیزه جمع آوری هیزم در آن منطقه گرفتار شده است.

وی ادامه داد: بر اساس حس انسان دوستانه با ایثار و از خود گذشتگی مجموعه پلیس یگان امداد این فرماندهی با کمک به همدیگر فرد گرفتار را نجات دادند و به اغوش خانواده برگرداندند.

احمدی نژاد در پایان با توصیه به شهروندان با توجه کوهستانی و صعب العبور بودن منطقه گردشگری ماغر افزود: از عموم شهروندان تقاضا میشود تا حد امکان از قرار گرفتن در مسیر‌های پرتگاه خود داری کنند و از مردم خواست هر گونه موارد مشکوک را به پلیس ۱۱۰ گزارش بدهند.

گفته میشود: استواریکم امید شایسته فرمانده یگان امداد شهرستان بهمئی، گروهبانیکم علی میراز نژاد، گروهبانیکم فرزاد صادق دوست، گروهبانیکم شاهرخ تلاشان جان این پسر بچه را نجات دادند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار