جمالی تاکید کرد :
سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:رعایت نظم اداری و قانونمداری در راس برنامه ها و فعالیت های آموزشی این اداره کل است.
کد خبر: ۱۱۶۱۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۴ 06 April 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، محمد جمالی آرند، در دیدار نوروزی با کارکنان ستادی اداره کل آموزش و پرورش استان با تاکید بر این مهم افزود:رعایت این دو مقوله نقش مهمی در پیشبرد اهداف و برنامه‌های آموزشی و تربیتی اداره کل و ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق دارد.

وی، به در پیش رو بودن امتحانات شبه نهایی و مهمتر از آن، امتحانات نهایی مقطع متوسطه دوم اشاره کرد و گفت:داشتن آمادگی کامل و در سایه آن، تدارک تجهیزات، امکانات و فضای فیزیکی مناسب برای هر چه مطلوب‌تر برگزار کردن امتحانات پیش رو لازم و ضروری است.

محمد جمالی، رعایت سلسله مراتب اداری را یادآور شد و افزود:این مهم موجب کاهش مراجعه ارباب رجوع به اداره کل، تسریع در انجام امور و خدمات رسانی بهتر به جامعه هدف خود، کاهش ایاب و ذهاب و هزینه ارباب رجوع‌ها و از همه مهمتر داشتن وقت و آرامش کافی برای برنامه ریزی و اتخاذ تصمیمات درست برای ارتقا و تعالی کیفیت آموزشی و تربیتی می‌شود.

وی، همچنین از طرح پنجشنبه‌های طلایی به منظور توانمندسازی مدیران، معاونان آموزشی و دبیران و آموزگاران در سطح استان خبر داد و گفت:برگزاری مطلوب محافل انس با قرآن در مدارس، نظارت مستمر بر فعالیت آموزشی و پرورشی تا پایان سال تحصیلی از دیگر برنامه‌های کاری آموزش و پرورش استان در ماه‌های پیش رو است.

جمالی در پایان از حضور باشکوه و عزت آفرین فرهنگیان و دانش آموزان در راهپیمایی روز جهانی قدس تشکر و قدردانی کرد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
جمالی بویراحمد را جمع کنه کل استان حله
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار