مدیر شرکت خدمات حمایتی گلستان از افزایش قیمت ۳۰ درصدی کود شیمیایی در سال جدید خبر داد و گفت: تدارک و توزیع کود شیمیایی بدون هیچ گونه خللی در حال انجام است.
کد خبر: ۱۱۶۱۶۴۵
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۲ 07 April 2024

به گزارش تابناک گلستان، سید صمد ضیائی صبح شنبه ۱۸ فروردین اظهار کرد: قیمت اقلام هشت کود شیمیایی یارانه‌ای تغییر یافت که افزایش قیمت کود ناشی از مسائلی مانند تحریم‌ها و مشکلات ناشی از سیاست‌های ارزی کشور بوده است.

وی با بیان اینکه کشاورزان نگران تامین کود نباشند، گفت: قیمت کود‌های شیمیایی یارانه‌ای توزیعی این شرکت صرفا برای محصولاتی که در چارچوب الگوی کشت قرار دارند بوده و شامل محصولات خارج از الگوی کشت مجاز نیست.

مدیر شرکت خدمات حمایتی استان گلستان به کارگزاری‌های توزیع و فروش نهاده‌های کشاورزی این شرکت تاکید کرد: به قیمت درج شده در سامانه و فاکتور فروش دقت کنند تا بر اساس ابلاغیه فروش انجام شود.

ضیائی خاطرنشان کرد: با توجه به پراکنش بارندگی مناسب از سال گذشته و در سال جاری، امسال کشاورزان زودتر اقدام به کشت بهاره می‌کنند.

این مقام مسئول تاکید کرد: افزایش قیمت ۳۰ درصدی کود شیمیایی خللی برای تدارک و توزیع کود شیمیایی ایجاد نکرده است و کود کماکان در حال حمل و تخلیه از مبادی و پتروشیمی‌ها و کارخانجات تولید داخل به انبار‌ها و کارگزاری‌های این شرکت است.

مدیر شرکت خدمات حمایتی گلستان قیمت هر کیسه ۵۰ کیلویی اوره را یک میلیون و ۹۵۰ هزار ریال، سوپر فسفات تریپل ۷ میلیون و ۱۵۰ ریال، سوپر فسفات ساده و فسفات۱۳ درصد ۳ میلیون و ۵۵ هزار ریال، سولفات پتاسیم ۸ میلیون و ۱۵۰ هزار ریال، کلرور پتاسیوم ۷ میلیون و ۴۷۵ هزار ریال، دی آمونیوم فسفات ۸ میلیون و ۶۰ هزار ریال و میکرو بی فسفاته گرانوله را ۷ میلیون و ۱۵۰ هزار ریال اعلام کرد.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار