گردشگری متاورس به‌عنوان یک راهکار برای کاهش وابستگی به سفر‌های حضوری است و در این راستا کتاب «گردشگری متاورس» از سوی انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین منتشر شده است.
کد خبر: ۱۱۶۱۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۴ 08 April 2024

به گزارش تابناک قزوین، با توجه به شرایط جهانی کنونی، گردشگری متاورس به‌عنوان یک راهکار برای کاهش وابستگی به سفر‌های حضوری و همچنین حفظ سلامتی مسافران، بسیار حائز اهمیت است و در این راستا کتاب «گردشگری متاورس» با موضوع کاربرد تکنولوژی متاورس در صنعت گردشگری توسط انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین منتشر شد.

نویسندگان این کتاب هدف استفاده از متاورس در گردشگری را فراهم کردن تجربه نزدیک به واقعیت از مقصد گردشگری می‌دانند. این تجربه، شامل تصاویر سه‌بعدی و گردش مجازی در محیط‌های مختلف است و می‌تواند به‌عنوان یک ابزار کمکی در فرآیند انتخاب مقصد گردشگری و همچنین برای افزایش اطلاعات مسافر درباره‌ی مقصد استفاده شود.

به گزارش ایسنا، مطالب کتاب «گردشگری متاورس» در سه فصل مطرح شده که شامل فصل اول، مفهوم‌شناسی متاورس، فصل دوم، گردشگری متاورس، چارچوب مفهومی و مؤلفه‌های آن و فصل سوم، یامد‌های متاورس برای مدیریت خدمات، گردشگری و بازاریابی است.

این کتاب با تألیف مجید اکبری، آرش قاسم‌پور، علی شمس‌الدینی و وحید بوستان احمدی در ۱۳۳ صفحه و قطع وزیری به بهای ۱۳۰ هزار تومان از سوی انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین منتشر شده است و علاقه‌مندان جهت تهیه کتاب می‌توانند به آدرس https://b ۲ n.ir/p ۱۳۸۲۶ مراجعه کنند.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار