رئیس سازمان ادبیات دفاع مقدس عنوان کرد
کد خبر: ۱۱۶۲۱۸۰
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۳ 11 April 2024

تابناک/گیلان رئیس سازمان ادبیات دفاع مقدس واکنش ایران با اشاره به اثبات حقانیت جبهه مقاومت با محوریت جمهوری اسلامی ایران در برابر صهیونیست ها، تصریح کرد: امروز دنیا علیه اسرائیل قیام کرده و شاهد بیداری هستیم به گزارش خبرنگارتابناک گیلان.

سردار عباس بایرامی شامگاه گذشته ۲۱ فروردین ماه در گردهمایی رزمندگان و ایثارگران بخش کومله شهرستان لنگرود، شهید زاهدی را فرمانده لشکر استان گیلان دانست و اظها کرد: شهید زاهدی یکی از فرماندهان بزرگ دوران دفاع مقدس بود.

وی با اشاره به اخلاص و اخلاق شهید زاهدی، افزود: این شهید بزرگوار مجاهد فی سبیل الله بود و سرانجام به دست پلیدترین انسان های روز زمین به شهادت رسید.

رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس کشور، با بیان اینکه صهیونیست های جنایتکار در غزه ۱۶ هزار کودک و هشت هزار زن را به شهادت رساندند، عنوان کرد: مردم مظلوم و بی گناه غزه هر روز به دست این کودک کش ها شهید و مجروح و آواره می شوند.

وی با اشاره به سخنرانی رهبر انقلاب در جمع افسران فراجا، خاطرنشان کرد: رهبری غرب را بازنده اصلی حمله اسرائیل به غزه دانستند و در سخنرانی های اخیرشان نیز بر این امر تاکید فرمودند.

این رزمنده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه خون شهدای مظلوم قدس در فلسطین و عراق و یمن و لبنان موجب پیروزی جبهه حق خواهد شد، گفت: فضای رسانه ای دنیا نیز به نفع جبهه مقاومت است.

وی شهید زاهدی را شهید قدس دانست و اضافه کرد: هدف نهایی شهید زاهدی، آزادی قدس بود و در این راه توفیق شهادت نصیبش شد.

بایرامی با اشاره به چگونگی پاسخ ایران به جنایت صهیونیست ها در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی، ادامه داد: ایران اسلامی با استفاده از بال های مقاومت در عراق و لبنان و سوریه و یمن و فلسطین به دشمنان پاسخ مناسب خواهد داد.

وی با بیان اینکه یمنی های غیور و مجاهد نفس آمریکایی ها را گرفته اند، افزود: حماس به خط اسرائیل زد و شکست صهیونیست ها را موجب شد و لذا این جنایت ها نوعی واکنش است که با حمایت قطعی غرب انجام می شود.

رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس کشور نخستین دستاورد طوفان الاقصی را آمدن فلسطین به صدر اخبار دنیا دانست و تاکید کرد: امروز فلسطین و غزه اولویت اول دنیاست، یعنی این خون ها نتیجه داده و باید منتظر نابودی اسرائیل و آزادی قدس باشیم.

بایرامی واکنش ایران به شهادت سردار زاهدی و همرزمانش را قطعی دانست و یادآور شد: مکان و زمان و چگونگی این پاسخگویی با توجه به نیاز جبهه مقاومت تعیین خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار