سرپرست اداره‌کل هماهنگی امور گردشگری استانداری فارس از تدوین نهایی تفاهم‌نامه همکاری میان شهرداری‌های شیراز، یزد و اصفهان (مثلث طلایی) خبر داد و گفت: این تفاهم‌نامه در هفته شیراز امسال امضا می‌شود.
کد خبر: ۱۱۶۲۴۲۳
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۲ 13 April 2024

تابناک فارس به نقل ازصدا و سیما: حمدعلی مصلحی‌فر گفت: طی سال گذشته مثلث طلایی گردشگری بین شیراز، اصفهان و یزد تشکیل شد تا این سه شهر مراودات گردشگری را داشته باشند.
وی افزود: در همین راستا در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی گردشگری که در تهران برگزار شد، مذاکراتی برای انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان این سه شهر انجام شد.
مصلحی‌فر اظهار کرد: این تفاهم‌نامه هم‌اکنون در مرحله نهایی تدوین است تا برای امضا فی مابین شهرداری‌های شیراز، یزد و اصفهان در اردیبهشت‌ماه آماده شود.
سرپرست اداره‌کل هماهنگی امور گردشگری استانداری فارس با بیان اینکه در هفته شیراز، شهرداری شیراز میزبان مسئولان مدیریت شهری یزد و اصفهان خواهد بود، گفت: در شهریورماه امسال مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا (ACD) با حضور ۳۵ وزیر گردشگری از کشور‌های مختلف در یزد برگزار می‌شود.
مصلحی‌فر همچنین از راه‌اندازی خانه لاری‌ها در یزد خبر داد و گفت: در همین راستا برنامه‌های فرهنگی و رویداد‌های مشترکی میان فارس و یزد برگزار می‌شود.

۱۵ اردیبهشت به نام روز شیراز نامگذاری شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار