کد خبر: ۱۱۶۲۵۴۵
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۲ 14 April 2024

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان گفت: ۲ هزار و ۲۰۰ خانوار گیلانی برای دریافت زمین در طرح جوانی جمعیت ثبت نام کرده اند که حدود نیمی از این خانوار‌ها تایید نهایی شده اند.

به گزارشتابناک گیلان ؛ محمدرضا فلاحتگر افزود: تاکنون ۲ هزار و ۲۰۰ خانوار گیلانی برای دریافت زمین در طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده ثبت نام کرده اند که هزار و ۹۷ خانواده تایید نهایی شده اند.

وی از تخصیص زمین به ۶۱۴ خانوار به ارزش ۵۷ میلیارد تومان خبر داد و گفت: تا پایان اردیبهشت امسال به ۱۵۰ خانوار دیگر در شهر لنگرود زمین واگذار خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با اشاره به ۳۳ هزار و ۶۵۲ واحد در دست ساخت نهضت ملی مسکن در استان، گفت: از این واحد‌های دردست ساخت، ۱۳ هزار و ۶۸۹ واحد در بخش روستایی، ۳ هزار و ۶۰۲ واحد در بخش مسکن خود مالک، ۱۱ هزار و ۲۱۵ واحد در بخش حمایتی و ۵ هزار و ۱۴۶ واحد هم در بخش بازآفرینی شهری واقع شده اند.

محمدرضا فلاحتگر همچنین به تعهد گیلان برای ساخت هزار و ۴۵۰ واحد مسکن محرومان اشاره و تصریح کرد: ۱۸۱ واحد مسکن ملی به مساحت ۴ هزار و ۳۱۱ مترمربع در شهر‌های شفت، فومن، بندر انزلی، آستارا و تولم شهر در دست ساخت است.

وی از صدور هزار و ۴۹۴ پروانه بازآفرینی شهری و ساخت ۵ هزار و ۱۴۶ واحد از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون خبر داد و گفت: ۸۹۶ واحد فرسوده در گیلان هم برای دریافت تسهیلات بازآفرینی و نوسازی به بانک‌های عامل معرفی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار