مدیرکل کمیته امداد استان سمنان در آستانه دومین سفر رئیس جمهوری به استان سمنان، از راه‌اندازی میز خدمت سفر ریاست جمهوری به استان سمنان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۲۶۴۳
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۱ 15 April 2024

به گزارش تابناک سمنان، محمدحسین ذوالفقاری امروز (۲۶ فروردین ماه) از حضور دکتر محسن لطفی‌پور و دکتر رضا سوهانی، نمایندگان تام‌الاختیار رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در میز خدمت سفر رئیس جمهوری به استان سمنان خبر داد و اظهار کرد: این میز خدمت از ۲۹ تا ۳۱ فروردین ماه از ساعت ۸ تا ۱۸ با حضور نمایندگان تام‌الاختیار معرفی‌شده از کمیته امداد مرکز و تیم ستادی، آماده پاسخگویی و ثبت درخواست مراجعه‌کنندگان و ارباب رجوع تحت حمایت کمیته امداد در طول این سفر است.

او بیان کرد: بیش از ۲۰ کاربر، کارشناس مددکاری و کارشناس ارزیاب و کارشناسان ویژه پیگیری و موارد خاص، کارشناسان حقوقی، کارشناسان مناطق محروم، معاونان، مدیر نظارت و بازرسی کمیته امداد امام خمینی (ره) در میز خدمت اداره کل کمیته امداد استان پاسخگوی جامعه هدف در این سفر پر خیر و برکت هستند.

وی گفت: در میز خدمت، درخواست‌های مددجویان با حضور نمایندگان تام‌الاختیار کمیته امداد در سامانه سامد ثبت و رسیدگی خواهد شد.

ذوالفقاری با اشاره به اینکه ستاد مستقر در اداره کل همه تلاش خود را برای تکریم و ایجاد امکانات رفاهی برای مراجعه‌کنندگان به کار خواهد بست، ادامه داد: مددجویانی که بنا به هر دلیل امکان حضور در محل میز خدمت امداد برای آن‌ها میسر نیست، می‌توانند با شماره‌گیری ۱۱۱ با سامانه سامد ارتباط حاصل و درخواست خود را با کارشناسان مربوط مطرح کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان افزود: در این بازه زمانی، تعدادی از کارشناسان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان با هدف پاسخگویی در سامانه سامد مشغول به کار خواهند بود.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار