کد خبر: ۱۱۶۳۷۰۷
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۸ 22 April 2024

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 03/02/1403 تقدیم حضور می گردد.


-----------------------------------------------------------------------------------------

انهدام باند قاچاق مواد مخدر در مازندران

سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامي استان از انهدام يک باند 5 نفره قاچاق مواد مخدر و کشف 99 کيلو مواد مخدر در محور ورودي استان خبر داد .


به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سردار حسن مفخمي شهرستاني در گفت و گوي اختصاصي در تشريح اين خبر، گفت: در پي انجام اقدامات اطلاعاتي و کسب خبري مبني بر حمل مواد مخدر توسط يک باند قاچاق مواد مخدر از استان کرمان به شهرستان بابل با دو خودروي سواري، موضوع در دستور کار پليس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت .

فرمانده انتظامي استان مازندران، تصريح کرد: در اجراي اين ماموريت، ماموران اداره اطلاعات و عمليات پليس مبارزه با مواد مخدر استان با رصد هاي اطلاعاتي، موفق به شناسايي اين سوداگران مرگ در حين ورود به استان از طريق محور هراز شدند .

سردارمفخمي در ادامه اظهار داشت: در اقدامي عملياتي خودروي مورد نظر متوقف و ضمن دستگيري 4 نفر از قاچاقچيان مواد مخدر در اين عمليات، در بازرسي ازخودروهاي آنان در مجموع 98 کيلو و 800 گرم حشيش و 705 گرم ترياک کشف شد .

وي از دستگيري يکي از عاملان تهيه و فروش مواد مخدر در شهرستان بابل و در ادامه اين عمليات خبر داد و خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شدند .

فرنانده انتظامي استان مازندران در خاتمه با برشمردن آثار مخرب مواد مخدر بر پيکره جامعه از مردم خواست: در صورت شناسايي و برخورد با عاملان تهيه و توزيع مواد مخدر و هرگونه ناهنجاري هاي اجتماعي مراتب را به مرکز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند .

_________________

اطفاي حريق خودرو پرايد توسط ماموران انتظامي " ساري " 

فرمانده انتظامي شهرستان "ساري" از اطفاي حريق يک دستگاه سواري پرايد توسط ماموران انتظامي اين فرماندهي خبر داد. 

سرهنگ "عبداله حسن زاده " در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري پليس بيان داشت: صبح روز گذشته فرمانده يگان فوريت 110 شهرستان ساري و عوامل تحت امر آن که در ميدان شهداي جهت نظم و امنيت استقرار داشته اند . 

وي افزود: مشاهده کردند يک دستگاه سواري پرايد آتش گرفته و در حال سوختن است که بلافاصله کپسول اطفاي حريق و ماسه  را از خودرو ي گشت انتظامي خارج و علي رغم حجم آتش و احتمال انفجار سي ان جي لحظه اي خودرو، آتش را مهار کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان ساري ادامه داد: اين اقدام به موقع و شجاعانه ماموران پليس فوريت 110 از انفجار خودرو و وقوع يک حادثه خطرناک و جبران ناپذير پيشگيري کرد که مورد تحسين افرادي که در محل حضور داشتند نيز شد.

وي بيان داشت: در اين راستاي يکي از نيروهاي جان برکف فراجا گروهباندوم وظيفه سيد محمد رضا سلطان پور از ناحيه دو دست دچار سوختگي گرديده که در اين راستا جهت تقدير از وظيفه ياد شده لوحه تقدير و وجه نقدي توسط فرمانده شهرستان اقدام گرديد.

سرهنگ حسن زاده خاطر نشان کرد: ماموران پليس شبانه روز براي تامين امنيت و آرامش مردم تلاش مي کنند و در اين مسير جان خود را نيز در طبق اخلاص گذاشته اند و براي حفظ جان شهروندان تا پاي جان ايستاده اند .

________________

دستگيري عوامل درگيري در تفرجگاه جنگلي سکوتپه ساري

فرمانده انتظامي شهرستان ساري از دستگيري 4 جوان که با نزاع و درگيري نظم و امنيت تفرجگاه جنگلي سکوتپه اين شهرستان را مختل کرده بودند،خبر داد.


به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس،سرهنگ حسن عبدالله زاده در تشريح اين خبر بيان داشت : ماموران پاسگاه هولار شهرستان ساري در پي دريافت خبري مبني بر ايجاد اختلال در نظم و امنيت تفرجگاه جنگلي سکوتپه اين شهرستان با ايجاد نزاع و درگيري توسط افرادي ناشناس و ترک محل توسط آنها، بررسي موضوع را به صورت ويژه در دستور کار خود قرار دادند.

وي افزود : ماموران پاسگاه هولار ساري پس از تلاش بي وقفه 4 نفر از عوامل نزاع و درگيري در تفرجگاه جنگلي سکوتپه را شناسايي و موضوع را با مرجع قضايي هماهنگ کردند.

سرهنگ حسن زاده از دستگيري هر 4 متهم دراقدامي غافلگيرانه در کمترين فرصت ممکن خبر داد و تصريح کرد :ماموران پاسگاه هولار متهمان را پس از دستگيري با تشکيل پرونده به مرجع قضايي معرفي کردند.

__________________

انسداد مقطعي محور سوادکوه در استان مازندران

رئيس پليس راه استان از انسداد مقطعي محور سوادکوه در محدوده تونل چپ دره از يکم ارديبهشت 1403 به مدت 5 روز خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ يدالله جهان تاب در تشريح اين خبر، گفت: به منظور اجراي عمليات تعميرات اساسي و بهسازي تونل چپ دره در محور سوادکوه، محور فوق از يکم ارديبهشت ماه 1403 به مدت 5 روز ، در زمان اجراي عمليات

مسدود است.

وي با بيان اين که اين محدوديت به صورت شبانه روزي خواهد بود، اظهار داشت: تردد در اين مسير در زمان اجراي عمليات با محدوديت و رعايت جوانب احتياط از مسير کناري تونل چپ دره امکان پذير خواهد بود .

سرپرست پليس راه استان مازندران، در خاتمه از رانندگان، خواست: ضمن رعايت مقررات راهنمايي و رانندگي در صورت نياز به کسب اطلاعات بيشتر با شماره هاي 21824420 و 21824434 پليس راه استان با پيش شماره 011 تماس بگيرند .

__________________

زوج افيوني در دام پليس مبارزه با مواد مخدر مازندران

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر از دستگيري 2 قاچاقچي موادمخدر و کشف 36 و نيم کيلو گرم مواد مخدر حشيش در اين استان خبر داد .


به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ غلامرضا جعفري در تشريح اين خبر، گفت: در اجراي طرح تشديد و برخورد با فروشندگان مواد مخدر و در پي کسب خبري مبني بر حمل و جابجايي مواد مخدر توسط يک زوج قاچاقچي مواد مخدر اهل کرمان به استان مازندران از طريق محور هراز ، موضوع در دستور کار ماموران اداره عمليات ويژه قرار گرفت .

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران، تصريح کرد: ماموران اداره عمليات ويژه پليس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاري ماموران پليس مبارزه با موادمخدر شهرستان آمل متهمان را در حين ورود به استان با يک خودروي سواري شناسايي کردند .

سرهنگ جعفري در ادامه، اظهار داشت: ماموران در اقدامي عملياتي خودروي متهمان را متوقف و در بازرسي از آن 36 کيلو و 500 گرم حشيش کشف کردند .

وي از دستگيري 2 قاچاقچي مواد مخدر در اين عمليات خبر داد و بيان داشت: اين زوج افيوني پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شدند .

جعفري با بيان اين که متهم پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شد، گفت: مواد مخدر يك عامل مهم براي به خطر افتادن بهداشت و سلامت جوامع بشري است و ره آورد آن تزلزل خانواده ها ، نگراني و ناامني شهروندان و در نتيجه تنزل امنيت انساني آنان مي شود.

سرهنگ جعفري اعتياد را منشا بسياري از جرائم دانست و خاطرنشان كرد: جرائم متاثر از اعتياد از قبيل سرقت، سرقت مسلحانه، طلاق، خودكشي، افسردگي و سرخوردگي، فروپاشي خانواده ها تنها بخشي از پيامدهاي اين پديده شوم است.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان در خاتمه از شهروندان خواست: براي رسيدن به جامعه اي آرماني و جلوگيري از هرگونه ناهنجاري هاي اجتماعي با پليس همکاري کرده و هرگونه اطلاعات و اخباري در اين زمينه را به مرکز فوريت هاي پليسي 110 اعلام دارند .

__________________

دستگيري 2 سارق با 8 فقره سرقت منزل در کلاردشت

فرمانده انتظامي شهرستان کلاردشت از دستگيري 2 سارق با 8 فقره سرقت منزل در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس  سرهنگ " ناصر صالحي " در تشريح جزئيات اين خبر اظهار داشت: در اجراي طرح امنيت محله محور و برخورد با سارقان و کشف اموال مسروقه، عوامل پليس آگاهي با اقدامات هوشمندانه پليسي موفق شدند 2 سارق منزل را شناسايي کرده و ضمن هماهنگي با مرجع قضائي در يک عمليات غافلگيرانه، آنان را در مخفيگاهشان دستگير کنند.

وي افزود:متهمان در تحقيقات به عمل آمده  به 8 فقره سرقت منزل در اين شهرستان اعتراف کردند  و از مخفيگاه آنان ادوات و ابزارآلات مربوط به سرقت کشف شد .

فرمانده انتظامي کلاردشت در خاتمه با بيان اين که متهمان پس از تشکيل پرونده به مرجع قضايي معرفي شدند، از شهروندان خواست ضمن رعايت توصيه هاي پيشگيرانه از سرقت، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طريق تماس با مرکز فوريت هاي110 به پليس اطلاع دهند. 

خبر سلمان مهدوی 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار