کد خبر: ۱۱۶۳۹۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲ 22 October 2015
تابناک گیلان: در جریان رقابت های فوتبال لیگ های مختلف کشور، تیم ملوان بندرانزلی مقابل حریفش به نتیجه تساوی رسید، تیم های داماش گیلان و سپیدرود رشت نیز برابر رقبای خود به پیروزی رسیدند.

در رقابت های لیگ برتر کشور تیم فوتبال ملوان بندرانزلی مقابل تیم سپاهان اصفهان به نتیجه مساوی رسید؛ در لیگ دسته اول کشور تیم داماش گیلان حریفش را شکست داد و در رقابت های لیگ دسته دوم نیز تیم سپیدرود رشت حریفش را مغلوب کرد.

تیم های فوتبال ملوان بندرانزلی و سپاهان اصفهان در چارچوب هفته نهم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور در ورزشگاه تختی بندرانزلی به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید .

در جریان این دیدار، دو تیم بازی متعادلی را از خود ارائه دادند و در نیمه اول به ارزیابی همدیگر پرداخته و موقعیت هایی را نیز بر روی دروازه های همدیگر خلق کردند.

در نیمه دوم نیز دو تیم گرچه حملاتی را روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند اما در نهایت موفق به امر گلزنی نشدند تا به نتیجه مساوی بدون گل دست یابند که با توجه به توقف تیم سپاهان مقابل ملوان بندرانزلی ، تیم های صدرجدولی از این نتیجه تساوی خوشحال شوند.
تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با کسب نتیجه مساوی برابر تیم قدرتمند سپاهان اصفهان در پایان هفته نهم ، 13 امتیازی شد و در مکان هشتم جدول 16 تیمی رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور قرار گرفت.
* لیگ دسته اول
اما تیم فوتبال داماش گیلان تنها نماینده استان گیلان در رقابت های لیگ دسته اول کشور جام آزادگان ، در هفته یازدهم این رقابت ها در ورزشگاه شهید عضدی رشت برابر تیم ماشین سازی تبریز قرار گرفت .
در جریان این مسابقه ، تیم فوتبال داماش گیلان موفق شد با نتیجه یک بر صفر برابر تیم فوتبال ماشین سازی تبریز به برتری دست یابد تا پس ازمدت ها طعم پیروزی را بچشد .
در نیمه اول این مسابقه ، تیم فوتبال داماش گیلان برتر از حریف خود ظاهر شد و توانست با به ثمر رساندن یک گل این نیمه را با برتری به رختکن برود و در نیمه دوم نیز دو تیم یک بازی متعادلی را از خود به نمایش گذاشتند تا تیم فوتبال داماش گیلان با به ثمر رساندن همان یک گل، پیروز این میدان شود .
تنها گل تیم فوتبال داماش گیلان را حسن نجفی بازیکن این تیم در دقیقه 36 با یک شوت زیبا و از فاصله حدود 25 متری و از روی یک ضربه ایستگاهی به ثمر رساند و با همین گل هر سه امتیاز این دیدار را تیم داماش کسب کرد.
قضاوت این مسابقه را علی صفایی با کمک های اسد حاج محمدی و محمدرضا فتحی بر عهده داشتند که در جریان این دیدار رضا محمدی، حسن نجفی و بهنام عسگرخانی هر سه بازیکن از تیم فوتبال داماش گیلان کارت زرد دریافت کردند.
در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان20 تیم حضور دارند که در یک گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند.
تیم فوتبال سپیدرود رشت یکی از نمایندگان استان گیلان در رقابت های لیگ دسته دوم کشور نیز در هفته سوم این مسابقات در بوشهر به مصاف تیم شاهین این شهر رفت.
تیم فوتبال سپیدرود رشت که در دو دیدار قبلی خود به پیروزی رسیده بود و در صدر جدول قرار داشت، در برابر تیم شاهین بوشهر نیز به برتری رسید تا همچنان صدرنشین گروه خود باشد.
در جریان دیدار تیم های فوتبال سپیدرود رشت و شاهین بوشهر ، دو تیم در نیمه اول نتوانستند دروازه یکدیگر را باز کنند البته تیم فوتبال شاهین بوشهر در این نیمه به یک ضربه پنالتی دست یافت اما بهنانم لایقی فر دروازبان تیم فوتبال سپیدرود رشت این ضربه را مهار کرد.
در نیمه دوم و در دقایق پایانی این مسابقه، میعاد یزدانی بازیکن تیم فوتبال سپیدرود رشت به همراه جا گذاشتن چند بازیکن شاهین و ضربه تمام کننده ، توانست تنها گل این مسابقه را به ثمر برساند تا تیم سپیدرود رشت با پبروزی بوشهر را ترک کند.
همچنین تیم فوتبال رهپویان سپهر رضوانشهر دیگر نماینده استان گیلان در رقابت های لیگ دسته دوم کشور، در هفته سوم این مسابقات به مصاف تیم شاهین کیش رفت که در نهایت این دیدار با نتیجه مساوی دو بر دو خاتمه یافت.
در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته دوم باشگاه های کشور 40 تیم حضور دارند که در چهار گروه 10 تیمی با هم به رقابت می پردازند که تیم های فوتبال سپیدرود رشت و رهپویان سپهر رضوانشهر دو نماینده استان گیلان در گروه چهارم این رقابت ها قرار دارند.
نمایندگان فوتبال گیلان با تیم های فولاد اهواز (ب) ، شهرداری ارومیه ، خلخال دشت ، صنعت ساری ، الوند همدان ، پیام وحدت مشهد، شاهین بوشهر و توسعه کیش هم گروه هستند.
تیم های حاضر در رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند که در پایان مرحله مقدماتی این رقابت ها ، از هر گروه سه تیم به مرحله دوم صعود می کنند که تیم های اول هر گروه به طور مستقیم به مسابقات لیگ دسته اول کشور راه می یابند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار