امام‌ جمعه اهواز نامگذاری سال جاری مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم را یادآور شد و گفت: مدیران و مسئولان با جدیت و تلاش مضاعف برای تحقق شعار سال پای کار بیایند.
کد خبر: ۱۱۶۵۲۹۵
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۳ 03 May 2024

تابناک خوزستان: حجت الاسلام سید محمد نبی موسوی‌فرد در خطبه‌های نماز جمعه اهواز در محل مصلای مهدیه امام خمینی (ره) این شهرستان بیان کرد: مقام معظم رهبری ۱۵ سال است که شعار سال را با محوریت تولید و معیشت انتخاب می‌کنند که نشان دهنده اهمیت این ۲ موضوع است به همین دلیل مسئولان و مدیران باید با جدیت و حساسیت به دنبال تحقق شعار سال باشند.

وی با بیان اینکه هنوز اقدام‌موثری برای تحقق شعار سال در استان مشاهده نشده است، افزود: مبنای شعار امسال مشارکت مردم است و باید از ظرفیت مردمی برای تقویت اقتصاد و تولید استفاده کرد.

امام جمعه اهواز یکی از معضلات استان خوزستان را بیکاری عنوان کرد و گفت: راهکار رفع این معضل در خوزستان توسعه مهارت آموزی در بین جوانان است.

افشاگری ظلم و جنایات رژیم صهیونیستی وظیفه همه مسلمانان است

نماینده ولی فقیه در خوزستان کفر ستیزی را از مهمترین اقدامات حکومت امام زمان (عج) عنوان و تصریح کرد: افشاگری ظلم و جنایات رژیم صهیونیستی وظیفه همه مسلمانان است.

وی افزود: در حوزه مقاومت اقدامات بسیار خوبی برای مقابله با رژیم‌جنایت‌کار صهیونیستی انجام شده است و باید جامعه مسلمان دنیا در مقابل مستکبران جهان بایستند.

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد اظهار کرد: به طور قطع با همدلی مسلمانان به زودی شاهد نابودی کامل رژیم صهیونیستی خواهیم بود.

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار