استاندار سمنان از آمادگی این استان برای کمک به سرمایه گذاران بخش خصوصی خبر داد و گفت: اجازه مانع‌تراشی برای سرمایه‌گذاران را نخواهیم داد.
کد خبر: ۱۱۶۶۴۵۷
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۹ 11 May 2024

به گزارش تابناک سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان ۲۲ اردیبهشت ماه در دیدار با متقاضی سرمایه‌گذاری در منطقه‌ویژه اقتصادی سمنان، اظهار کرد: امنیت سرمایه‌گذاری و رضایتمندی فعالان این بخش شاخصه‌هایست که این استان را به فرصتی مطلوب برای سرمایه‌گذاران تبدیل ساخته است.

وی با اشاره به سرمایه گذاری استان برای استفاده از پساب‌های شهری سمنان بیان کرد: ورود شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان با هدف استفاده از پساب رها شده در کویر، از هدر رفت آن و تخریب محیط زیست جلوگیری کرده و مشکلات ناشی از کم‌آبی در بخش صنعت را مرتفع ساخته است.

هاشمی با اشاره به اهمیت توجه به مسائل محیط زیست، تاکید کرد: طرح‌های صنعتی استان سمنان بایستی پیوست زیست محیطی داشته باشند و مدیریت مصرف آب در صنایع و بازچرخانی آن از دیگر مباحثی است که مورد توجه قرار دارد.

وی یادآور شد: کد گمرکی منطقه ویژه اقتصادی سمنان با تلاش نماینده سمنان و همراهی مجموعه اجرایی استان اخذ شده است.

استاندار سمنان گفت: آماده همراهی و همکاری با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی هستیم و انتطار داریم واحد‌های صنعتی حساب‌های بانکی خود را به استان انتقال دهند تا از منافع و مزایای استقرار صنایع مردم این خطه برخوردار شوند.

هاشمی با بیان اینکه اجازه مانع‌تراشی برای سرمایه‌گذاران را نخواهیم داد، گفت: رئیس جمهور پس از پایان دور دوم سفر به استان سمنان، بار‌ها از خادمین مردم در این استان قدردانی کردند.

محمدرضا باقری مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان نیز با اشاره به اخذ کد گمرکی به‌عنوان مهم‌ترین زیرساخت منطقه ویژه اقتصادی سمنان، اظهار کرد: سرمایه‌گذاران می‌توانند از معافیت‌های این منطقه در اجرا و اتمام طرح‌های صنعتی بهره‌مند شوند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان از اعلام آمادگی یک سرمایه‌گذار برای تولید ۱۰۰ مگاواتی برق در منطقه ویژه اقتصادی سمنان خبر داد و تصریح کرد: حمایت و پشتیبانی از سرمایه‌گذاران و همراهی آن‌ها اولویت اصلی تیم مدیریتی استان سمنان است.

سیدطاهر طاهری مدیرعامل اسبق شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان نیز در این نشست ضمن قدردانی از اقدامات دولت و مجموعه شرکت شهرک‌های در فراهم‌سازی زیرساخت‌ها طی دو سال اخیر، خاطرنشان کرد: انعقاد قرارداد انتقال پساب شهری به شهرک صنعتی و منطقه ویژه گامی بلند در رفع مشکلات سرمایه‌گذاران و صنعتگران این مناطق است.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار