مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: با توجه به یکپارچه‌سازی خدمات شرکت آب و فاضلاب و ارتقای زیرساخت‌های موجود در این زمینه، اکنون میانگین زمان رفع حوادث در استان از میانگین کشوری پایین‌تر است.
کد خبر: ۱۱۶۶۶۴۸
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۶ 12 May 2024

به گزارش تابناک زنجان، علی‌محمد نادرخانی امروز (۲۳ اردیبهشت ماه) اظهار کرد: این شرکت موفق شد به‌عنوان اولین استان کشور نسبت به ایجاد بستر یکپارچه تماس برای تمام مشترکان در نقاط مختلف استان اعم از ۲۱ شهر و حدود ۶۳۱ روستای استان اقدام کند و تمام جغرافیای استان را تحت پوشش خدمات مشترکان قرار دهد.

وی بیان کرد: مشترکان استان زنجان در هر نقطه‌ای از کشور می‌توانند با پیش‌شماره ۰۲۴ با سامانه ۱۲۲ شرکت آب و فاضلاب استان زنجان تماس بگیرند و خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

نادرخانی گفت: اکنون تمام خدمات ۲۲ گانه شرکت آبفا مانند ثبت حوادث آب و فاضلاب، انشعابات غیرمجاز، خرابی کنتور، رقم کنتور، مصارف غیرمتعارف و ... در دفتر ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان زنجان ارائه می‌شود و نیازی به مراجعه حضور مشترکان نیست.

وی ادامه داد: نرم‌افزار‌های CRM و GIS شرکت آبفا به نرم‌افزار مشترکان شرکت آبفای استان متصل شده است که با این اقدام، خدمات مشترکان با سرعت، دقت و مطلوبیت بیشتری ارائه می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شرکت آبفای استان زنجان، او افزود: اکنون مشترکان خدمات خود را به‌صورت غیرحضوری، از یک پنجره و با دسترسی آسان‌تر که قابلیت پیگیری دارد دریافت می‌کنند که افزون بر مرکز ارتباط با مشتریان، خدمات آبفا از طریق سامانه پیامکی، تلفنی، پرتال شرکت و فضای مجازی ارائه می‌شود.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار