زن ۷۰ ساله که در ارتفاعات روستای پاکل شهرستان بدره دچار مشکل قلبی شده بود بعد ۶ ساعت توسط نجاتگران هلال احمر به پایین کوه منتقل و به مراکز درمانی منتقل شد.
کد خبر: ۱۱۶۷۰۲۵
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۵ 17 May 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ حمزه محمدی‌مقدم بیان داشت : زن ۷۰ ساله که در ارتفاعات روستای پاکل شهرستان بدره دچار مشکل قلبی شده بود بعد ۶ ساعت توسط نجاتگران هلال احمر به پایین کوه منتقل و به مراکز درمانی منتقل شد.

وی افزود : ساعت ۴۴ و ۱۰ دقیقه در پی تماس اورژانس با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان ایلام مبنی بر مشکل قلبی به یک زن ۷۰ ساله در ارتفاعات منطقه پاکل و درخواست کمک عشایر بلافاصله تیم پایگاه امداد و نجات شهرک ولیعصر بدره به همراه تکنسین اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

محمدی مقدم ادامه داد : نجاتگران اعزامی‌ پس از پیمودن مسافتی سخت و صعب العبور و دسترسی به این زن که دچار مشکل قلبی شده بود اقدامات اولیه امدادی و درمانی را با کمک تکنسین اورژانس بر روی فرد بیمار انجام دادند.

رییس  جمعیت هلال احمر استان ایلام خارنشان کرد :  نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر به همراه تکنسین اوژانس و با کمک نیروهای مردمی‌ این زن را در ساعت ۱۶:۱۰ به پایین کوه منتقل و جهت اعزام به مراکز درمانی تحویل عوامل اورژانس دادند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار