استاندار ایلام ؛
استاندار ایلام گفت : فقدان رئیس جمهور برای جامعه اسلامی و برای محور مقاومت و مظلومان جهان بسیار شکننده است
کد خبر: ۱۱۶۷۸۲۲
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۰ 20 May 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ بهرام نیا در مراسم سوگواری شهادت آیت‌الله رئیسی بیان کرد : این اتفاق تلخ و دردناک موجب اندوه همه مردم آزاده دنیا و همه مردم کشورهای حوزه خلیج فارس شد.

وی افزود : شهید رجایی بیان کردند که اجر و پاداش هر کسی به میزان درد و رنج او است که از مصادیق این درد و رنج و مشقت حضرت علی ( ع)، امام حسین ( ع) و زینب کبری) است که که تمام بند بند وجود این بزرگواران با درد رنج مانوس شده بود.

بهرام نیا ادامه داد : رئیس جمهور، محبوب مردم و دلداده به ولایت و اهل بیت(ع) بود، بیت الغزل سخنان وی در همه جلسات، مردم و خدمت صادقانه به مردم به ویژه مظلومان و محرومان جامعه بود.

وی خاطرنشان کرد : شهید خدمت آیت‌الله رئیسی همواره تاکید داشتند که در میان مردم باشید و صحبت‌های آنان را نصب‌العین قرار دهید و همواره بر پیگیری سفرهای شهرستانی، فسادستیزی و تحقق وعده ها تاکید داشتند و مردم را ولی نعمت خود می‌دانستند.

استاندار ایلام گفت : همه عمر آیت الله رئیسی در راستای خدمت به محرومان و مردم بود و در نهایت در حین خدمت و سفر کاری به فیض شهادت نائل آمد اما رهبر معظم انقلاب فرمودند که«ملت ایران نگران و دلواپس نباشند، هیچ اختلالی در کار کشور به وجود نمی‌آید».

وی مطرح کرد : رئیس جمهور در جلسه ای عنوان کردند که سلام من را به مردم ایلام برسانید که این نشان از اوج ارادت ایشان به مردم مقاوم این استان بود.

استاندار ایلام تصریح کرد : یکی از افتخارات دولت سیزدهم تکمیل جاده ایلام - مهران بود به نحوی که طی ۱۵ ساعته این مسیر در اربعین‌های گذشته به یک ساعت عادی کاهش یافته است و این جز با کار جهادی و تأمین اعتبار به موقع، میسر نبود که به برکت سفر استانی رئیس جمهور انجام شد./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار