بسته خبری شهرستانها/بوکان
بسته خبری شهرستانها، خبرهایی را شامل می شود که همکاران تابناک آذربایجان غربی از شهرستانهای مختلف استان تهیه و ارسال می نمایند.
کد خبر: ۱۱۷۱۱۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۰ 24 October 2015

پژوهشگر بوکانی موفق به کسب تندیس برتر همایش ملی تربیت بدنی شد

به گزارش رضا سلیمانی خبرنگار تابناک آذربایجان غربی – بوکان :اولین همایش ملی تربیت بدنی با حضور دبیران و محققین سراسر کشور و با ارائه مقالات در مورخه ۲۶ و ۲۷ مهرماه در شهرستان ارومیه برگزار شد .

ابراهیم عثمانی محقق تربیت بدنی بوکان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار تابناک ، افزود: در این همایش از همه محققان درخواست نمودم که کارهای تحقیقاتی خود را در مدارس به مرحله اجرا درآورند تا ابزاری برای پیشرفت ورزش خصوصاً « ورزش مدارس » با علم و دانش آمیخته گردد ، که قطعاً نتایج مثبت و سازنده ای برای استعدادیابی و رشد ورزش کشورمان را در پی خواهد داشت.

محقق تربیت بدنی بوکان افزود : هدف از برگزاری این همایش ، ارتقای علم ورزش درمدارس بود.

وی افزود : ابراهیم عثمانی ( بوکان ) ، خالد دودمان ( پیرانشهر ) ، فخرالدین حسنلوئی ( اشنویه ) و رقیه حسن نژاد با ارائه سخنرانی و پوستر موفق به کسب تندیس برتر پوستر و سخنرانی این همایش شدند .

شایان ذکر است : مقاله این محققان با عنوان « تاثیر ادغام بازی و بازیافت لیوان شیر مدارس بر ۵ عامل شخصیت دانش آموزان ابتدائی بود »، که دربین ۲۳۴ مقاله پذیرش شده توسط کمیته داوری همایش؛ مقاله مذکور به عنوان مقاله برتر ملی شناخته شد و ابراهیم عثمانی پژوهشگر و محقق جوان بوکانی تاکنون مقالات متعدد و ۱۰ عنوان کتاب در زمینه های تخصصی علوم ورزشی منتشر کرده است.

بوکان ، مقام دوم مسابقات قهرمانی کیو کوشین کان کاراته شمال غرب کشور را کسب کرد

نتیجه تصویری برای بوکان ، مقام دوم مسابقات قهرمانی کیو کوشین کان کاراته شمال غرب کشور را کسب کرد
انورملارحیمی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بوکان در گفتگو با خبرنگار تابناک ، افزود : رزمی کاران بوکان با کسب ده مدال رنگارنگ مقام دوم تیمی مسابقات قهرمانی کیو کوشین کان کاراته شمال غرب کشور را کسب کردند.

وی افزود : تیم کیو کوشین کان کاراته بوکان در این مسابقات دو مدال طلا، سه نقره و پنج برنز را کسب کرد.

ملارحیمی اظهارکرد : تیم بوکان درمجموع با کسب ده مدال مقام دوم تیمی این مسابقات را از آن خود کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بوکان افزود : تیم کیو کوشین کان کاراته بوکان با مربیگری «امیر بخشیده» و « نور الدین بخشیده» به عنوان نماینده استان آذربایجان غربی در این مسابقات شرکت کرده است.

وی افزود : مسابقات قهرمانی کیو کوشین کان کاراته شمال غرب کشور در پنج رده سنی با حضور 180 ورزشکار از استانهای اردبیل، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و گیلان در اردبیل برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار