تابناک گیلان گزارش می دهد ؛ شرایط ملوان در حساس ترین بازی نیم فصل اول ؛
تابناک گیلان: شاید بتوانیم حساس ترین هفته لیگ برتر فوتبال کشور را هفته دهم بدانیم،هفته ای که می تواند هم صدر جدول را دگرگون کند و هم سرخ های پایتخت را به میانه ها بکشاند و نیز قوی سپید انزلی را به جمع مدعیان لیگ برتر اضافه کند.
کد خبر: ۱۱۷۱۸۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۰ 25 October 2015
تابناک گیلان: شاید بتوانیم حساس ترین هفته لیگ برتر فوتبال کشور را هفته دهم بدانیم،هفته ای که می تواند هم صدر جدول را دگرگون کند و هم سرخ های پایتخت را به میانه ها بکشاند و نیز قوی سپید انزلی را به جمع مدعیان لیگ برتر اضافه کند.

پرسپولیس تهران - ملوان بندر انزلی

به گزارش تابناک گیلان، پرسپولیس که در سه بازی گذشته ۷ امتیاز به دست آورده است، هر چند بازیکنانش از لحاظ روحی در فراق هادی نوروزی کاپیتان خود قرار دارند، اما با نتایج اخیر از نظر فنی و جایگاه جدولی شرایط مطلوبی به دست آورده‌اند. صعود یک پله‌ای در پایان هفته نهم برای تیمی که مشکلات مالی، مدیریتی، روحی و روانی داشته، می‌تواند صعود خوبی باشد.

شاگردان برانکو ایوانکوویچ در حالی برابر ملوان به میدان می‌روند که پیروزی در این بازی حتی می‌تواند پیش از دربی تهران آنها را به نیمه بالای جدول برساند و این یعنی حرکت گام به گام به سوی موفقیت. البته در کنار کسب سه امتیاز بازی، پرسپولیسی‌ها باید مواظب باشند بازیکن مصدوم و اخراجی ندهند تا در این روزها که با مشکلات کمبود بازیکن مواجه هستند، بازیکنان کلیدی خود را برای دربی از دست ندهند.

 در سوی دیگر میدان حمید استیلی در رأس هرم ملوان قرار دارد، مربی که سالها بازیکن پرسپولیس بود و برای مدتی هدایت این تیم را هم برعهده گرفت، اما با نتایج ضعیف نتوانست رضایت هواداران را جلب کند. او حالا برای اینکه ملوان را به سرمنزل مقصود برساند، نیاز به پیروزی در این بازی دارد.

ملوانی‌ها که هفته پیش سپاهان را در خانه متوقف کردند، امیدوارند همانند فصل پیش بار دیگر در زمین پرسپولیس خوش بدرخشند و با امتیاز به انزلی باز گردند که حداقل وضعیت خود را در جدول بدتر از شرایط فعلی نکنند، زیرا باخت در این بازی آنها را به نیمه دوم در جدول می‌فرستد.

اما ملوان ها اوضاع خوبی را سپری نمی کنند تا جایی که سرمربی این تیم لب از شکایت وا کرد و گفت: شدیدا مشکل مالی داریم.

حميد استيلي درباره آخرين وضعيت تيم ملوان اظهار کرد: تيم ما کماکان مشکلات مالي دارد اما مسئولان هيات مديره از جمله آقاي دنيامالي در تلاش هستند هرچه زودتر اين مشکلات را برطرف کنند.

در حال حاضر وضعيت بدي نداريم و بازي‌هاي که انجام داديم نتايج خوبي گرفته‌ايم که هفته آينده هم بازي سختي مقابل پرسپوليس داريم اما خودمان را آماده مي‌کنيم مقابل اين تيم بازي خوبي به نمايش بگذاريم.

وي افزود: نسبتا خوب نتيجه گرفته‌ايم. من زماني به ملوان آمدم که اين تيم بسته شده بود و نمي‌توانستيم بازيکن جديدي اضافه کنيم. زمان کمي‌ در اختيار داشتيم و در حال حاضر هم شرايط به گونه‌اي است که ليگ براي 20 روز تعطيل مي‌شود و بعد از آن مجبوريم هر 4 روز به 4 روز بازي کنيم. همين موضوع کار ما را سخت مي‌کند. ما که در انزلي هستيم وقتي بازي‌هايمان در شهرستان ديگري برگزار شود، مجبوريم با دو پرواز به آنجا برويم و با دو 2 پرواز به انزلي برگرديم، همين موضوع کار ما را سخت کرده است. البته اين را هم بايد بگويم تيم ما درگير مسائل حاشيه‌اي و مالي است که روي نتايج هم بعضا تاثير مي‌گذارد و اميدواريم که هرچه زودتر مشکلات مالي برطرف شود و بتوانيم وضعيت خوبي در جدول داشته باشيم.

وي ادامه داد: اگر همه چيز به موقع انجام شود و باشگاه به تعهداتش در زمان مقرر شده عمل کند، مطمئنا بازيکنان از نظر روحي وضعيت مناسب خواهند داشت. اگر اين مشکلات برطرف شود مطمئنا مي‌توان بهتر از اين نتيجه بگيريم. تيم ما از نظر کارهاي دفاعي خيلي شرايط خوبي دارد. اگر کمي ‌بيشتر روي خط حمله تيم‌مان کار کنيم روي اين نقطه هم مي‌توانيم وضعيت خوبي داشته باشيم. درست است که در اکثر بازي‌ها با نتيجه مساوي زمين مسابقه را ترک مي‌کنيم اما در همان بازي‌ها هم مالکيت توپ ما بيشتر است و هم موقعيت‌هاي بيشتري نسبت به حريف خلق کرده‌ايم.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار