با بهره‌برداری از طرح‌های اقتصادی در دست احداث در کهگیلویه و بویراحمد بالغ بر 4 هزار فرصت شغلی برای جوانان و جویندگان کار در استان فراهم می‌شود
کد خبر: ۱۱۷۶۴۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۰ 25 October 2015

با بهره‌برداری از طرح‌های اقتصادی در دست احداث در کهگیلویه و بویراحمد بالغ بر 4 هزار فرصت شغلی برای جوانان و جویندگان کار در استان فراهم می‌شود.

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد سید موسی خادمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، با اشاره به پروژه‌های عمرانی و اقتصادی در دست احداث استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: احداث این پروژه‌ها می‌تواند منجر به توسعه استان شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به طرح‌های اقتصادی استان اشاره کرد و افزود: احداث کارخانه سیمان مارگون، پالایشگاه گچساران، کارخانه آجر و سفال دهدشت، پتروشیمی گچساران، پتروشیمی دهدشت، طرح‌های پرورش ماهی قزل‌‌آلا، طرح‌های گاو شیری 500 و یک‌هزار و 700 رأسی، طرح‌های مرغ گوشتی و تخم‌گذار 120 هزار قطعه‌ای، طرح خوراک دام و طیور، گیاهان دارویی و احداث مجتمع گلخانه‌ای از مهمترین طرح‌های اقتصادی استان است.
وی تصریح کرد: با بهره‌برداری از طرح‌های اقتصادی در دست احداث در کهگیلویه و بویراحمد بالغ بر 4 هزار فرصت شغلی برای جوانان و جویندگان کار در استان فراهم می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار