احداث سه واحد مهمانسرا در شهر ایلام، جانمایی و پیگیری احداث زائر سرا در شهر مهران، ایجاد ایستگاه صلواتی در شهر مهران از جمله فعالیت‌های انجام شده آبفای استان است.
کد خبر: ۱۱۷۷۶۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۵ 26 October 2015

معاون مالی پشتیبانی شرکت آب و فاضلاب شهری استان از آمادگی کامل آبفای استان ایلام برای استقبال از زائران عتبات عالیات خبر داد.

به گزارش تابناک ایلام «جعفر حسنی» در نشست مشترک مسئولین بسیج، فرهنگی و عتبات عاليات وزارت نیرو با بیان اینکه آبفای استان ایلام آمادگی کامل برای استقبال از زائران حسینی را دارد اظهار کرد: امسال به منظور تأمین آب شرب بهداشتی و سالم مرز و منطقه ویژه اقتصادی مهران و ایجاد تاسیسات مرتبط، در ایام پیک تردد (اربعین حسینی) برای جمعیتی بالغ بر 100 هزار نفر در روز، مطالعه طرح احداث زیرساخت‌های آب و فاضلاب به مشاور واگذار و بلافاصله عملیات اجرای آن آغاز و تاکنون 20 کیلومتر خط انتقال با لوله پلی اتیلین و با قطر 200 میلی متر اجرا شده است.

وی افزود: نصب تانک ضربه گیر، خرید و نصب تجهیزات و پمپ‌های ابتدای خط بصورت صددرصد انجام پذیرفته و عملیات انتقال و نصب دو دستگاه مخزن هوایی 500 متر مکعبی نیز در حال اتمام است.

حسنی به دیگر فعالیت‌های انجام شده از سوی شرکت آبفای ایلام اشاره و اضافه کرد: احداث سه واحد مهمانسرا در شهر ایلام، جانمایی و پیگیری احداث زائر سرا در شهر مهران، ایجاد ایستگاه صلواتی در شهر مهران از جمله دیگر فعالیت‌های انجام شده است.

معاون مالی پشتیبانی شرکت آبفای استان ایلام نیازهای شرکت برای ارائه هر چه بهتر خدمات را چهار دستگاه تولید آب بسته‌بندی سیار، چهار دستگاه تانکر آبرسان، سه دستگاه دیزل ژنراتور و انواع لوازم و اتصالات، به منظور رفع حوادث و اتفاقات اعلام کرد.

»راحمی» فرمانده مرکز بسیج وزارت نیرو با بيان اينکه بسيج در دوران دفاع مقدس، در وزارت نيرو و در عرصه‌اي که پر از نابساماني و موشک و مين و تخريب بود، آزمون خود را به‌خوبي پس داده است، افزود: بسيج در عرصه امداد ‌رساني و پشتيباني به نقاط مختلف جبهه‌ها زندگي بخشيد و در عرصه خدمات‌رساني در بخش آب و برق نيز خوش درخشيد.

وی در این نشست عملکرد شرکت آب و فاضلاب استان ایلام را در حوزه آبرسانی به زوار را، شایسته تقدیر و تشکر دانست


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار