استاندار ایلام:
استاندار ایلام گفت: آمادگی کامل برای رویارویی با مواقع بحرانی از مهمترین اهداف پدافند غیر عامل است.
کد خبر: ۱۱۸۹۹۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۰ 27 October 2015

به گزارش تابناک ایلام،  استاندار ایلام گفت: آمادگی کامل برای رویارویی با مواقع بحرانی از مهمترین اهداف پدافند غیر عامل است.

محمدرضا مروارید روز سه شنبه در حاشیه رزمایش آمادگی انتظامی در هفته پدافند غیر عامل اظهار کرد: یکی از مهمترین اهداف این رزمایش پدافند غیر عامل، مدیریت بحران و همکاری میان دستگاه های خدمات رسان برای مواقع بحرانی است.
وی افزود: برگزاری این گونه مانورها در مواقع بحرانی به عنوان یک ضرورت تلقی می شود که موجب افزایش بازدارندگی، کاهش آسیب پذیری، ارتقای پایداری ملی و تسهیل در امر مدیریت بحران می شود.
استاندار ایلام به تجارب به دست آمده مردم استان از دوران هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: مردم ایلام با توجه به پشت سر گذاشتن دوران جنگ تحمیلی ارتباط تنگاتنگی با مقوله پدافند غیر عامل دارند که این خود باعث سهولت در انجام کارها در این حیطه می شود.
مروارید با تاکید بر حفظ امنیت منطقه، در مواقعی که بحران اتفاق می افتد، گفت: نیروی انتظامی اولین دستگاهی است که در این خصوص ضرورت دارد وارد شود.
وی با اشاره به وضعیت دومنظوره پارک چغا سبز ایلام افزود: این منطقه علاوه بر استفاده بعنوان پارک و فضای تفریحی برای مردم، محلی برای استقرار خدمات رسانی در مواقع بحران نیز است.
استاندار ایلام با اشاره به نزدیک شدن دو مقوله مهم (اربعین حسینی و برگزاری انتخابات) در استان خواستار توجه و همکاری دستگاه های اجرایی به پدافند غیر عامل شد و گفت: دستگاه های ذیربط نسبت به تقویت حوزه های نظارتی اقدام و آمادگی لازم را برای مواقع بحرانی داشته باشند.
رزمایش پدافند غیر عامل تحت عنوان اردوکشی رده های مختلف انتظامی استان همزمان با اولین روز از هفته پدافند غیر عامل همزمان با سراسر کشور در پارک جنگلی چغاسبز ایلام با حضور یگان های خدمات رسان از جمله اروژانس، هلال احمر برگزار شد./پ

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار