آیت‌الله کعبی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در پی دستگیری عوامل حادثه تروریستی صفی‌آباد دزفول با صدور بیانیه‌ای از سربازان گمنام امام زمان(عج) قدردانی کرد.
کد خبر: ۱۱۹۲۰۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۵ 28 October 2015
در پی دستگیری عوامل حادثه تروریستی صفی‌آباد دزفول، آیت‌الله عباس کعبی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه‌ای از این اقدام عاجل و تمام دست‌اندرکاران آن به‌ ویژه سربازان گمنام امام زمان(عج) قدردانی کرد و به امت شهیدپرور خوزستان تبریک گفت.

در این بیانیه آمده است: دستگیری سریع عوامل حادثه تروریستی حمله به عزاداران حسینیه ابوالفضل صفی‌آباد دزفول توسط سربازان گمنام امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) در سایه امداد الهی و الطاف حضرت بقیة الله الاعظم(عج)، توفیق بزرگ الهی و مایه سپاس و خرسندی است و نشان از هوشیاری امت حزب‌الله و آمادگی دستگاه‌های امنیتی و اشراف و اقتدار اطلاعاتی در برخورد و اقدام سریع با اخلالگران امنیت مردم است.

در ادامه این بیانیه بیان شده است: بدینوسیله مراتب سپاس و قدردانی خویش را از همه نیروهای مؤمن، انقلابی و مأموران امنیتی، انتظامی و پاسداران انقلاب اسلامی به خصوص اداره‌کل اطلاعات استان خوزستان که با تلاش شبانه‌روزی و رصد کامل و هشدار به موقع امنیت مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) را تأمین و جنایتکاران تروریست را دستگیر کردند را اعلام کرده و برای همه عزیزان توفیقات بیشتر برای خدمت به اسلام و حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

چندی پیش گروهی تروریستی با حمله مسلحانه به یکی از هیئات حسینی صفی‌آباد دزفول، دو تن از جوانان و دوستداران ابا عبدالله الحسین(ع) را به شهادت رساندند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
سلام و درود خداوند برمدافعان حریم ولایت شمااز خیمه های امام حسین (ع)دفاع می کنید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار