دبیر جبهه ایستادگی اردبیل:
دبیر جبهه ایستادگی استان اردبیل با بیان اینکه در کافه سنتی برای اردبیل تصمیم‌گیری می‌کنند، گفت: ‌‌مردم از وعده نابه‌جای تکمیل راه‌آهن دل‌زده شده‌اند‌.
کد خبر: ۱۲۰۶۷۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۹ 30 October 2015

به گزارش تابناک اردبیل، به نقل از فارس، حبیب کوهی پیش از ظهر امروز در نشست هفتگی اعضای جبهه ایستادگی استان اردبیل اظهار کرد: ما به زودی و با تشکیل ستاد انتخاباتیمان بعد از بحث و بررسی‌های همه‌جانبه کاندیداهایمان را برای حضور در انتخابات مجلس تعیین می‌کنیم و با دعوت از آنها و دیگر گزینه‌های انتخاباتی سعی می‌کنیم تا مناظرات انتخاباتی برگزار کرده و زمینه ارزیابی عملکرد آنها را فراهم کنیم.

وی با یادآوری اینکه ستادهای انتخاباتی برخی از کاندیداها قبل از اینکه تشکیل شود، ستاد تخریب آنها راه می‌افتد، تصریح کرد:‌ اصلاً در شأن یک کاندیدای مجلس نیست که به جای بیان توانمندی‌های خود ستاد تخریب به راه انداخته و حرکت‌های غیراخلاقی انجام دهد.

دبیر جبهه ایستادگی استان با انتقاد از عملکرد 3.5 ساله مجمع نمایندگان استان گفت: این مجمع فقط در نام و عنوان بروز و ظهور داشته در حالی که انتظار می‌رفت همین مجمع در دوره نهم کارهای اساسی و زیربنایی را برای استان پیگیری کرده و دنبال کند.

مسئولان استانی و نمایندگان هیچ تحرکی برای تکمیل پروژه‌ها ندارند

کوهی با بیان اینکه تنها مصاحبه‌ کردن‌ها و تیتر اول روزنامه‌ها شدن و به اصطلاح مانور سیاسی و انتخاباتی دادن مشکلی را حل نمی‌کند، افزود: بهتر است نمایندگان فعلی و کاندیداهای پیش رو دست از عوام‌فریبی بردارند و به معنای واقعی کارنامه‌ای ارائه کرده و ضعف‌ها و مطالبات مردم را مورد توجه قرار دهند.

وی در مورد پروژه خوابیده راه‌‌آهن اردبیل و دل‌زدگی مردم از وعده‌های عملی نشده در این زمینه بیان کرد: دولت نهم و دهم با شعارهای متفاوت نه تنها به وعده خود در تکمیل راه‌آهن و شنیدن سوت قطار در اردبیل تا پایان دولت دهم عمل نکرد بلکه دولت حاضر نیز در این دو سال هیچ حرکتی برای تکمیل راه‌آهن اردبیل انجام نداده و مردم به معنای واقعی از این حرکت‌ها دل‌زده شده‌اند.

کوهی با یادآوری اینکه عده‌ای شعار دادند که می‌خواهند مسیر راه‌آهن را به رغم صرف 400 میلیارد تومان هزینه تغییر داده و از مسیری جدید آن را عملیاتی کنند، این موضوع نیز فقط در حد شعار باقی ماند و در حال حاضر پروژه راه‌آهن به شکل کاملاً راکد بوده و به خواب خرگوشی رفته در حالی که دیگر پروژه‌های راه‌آهن کشور به سرعت در حال انجام است.

وی با انتقاد از مسئولان استانی و نمایندگان که به دلیل عدم پیگیری‌ها اکثر پروژه‌ها را به حالت رکود درآوردند، اظهار کرد: پتروشیمی، سبلان پارچه، ذوب‌ آهن، راه‌آهن و ده‌ها پروژه دیگر اساسی این استان نه تنها به حالت رکود درآمده بلکه مسئولان در راه‌اندازی آن هیچ حرکتی نمی‌کنند و یک وضعیت اسفناکی را شاهد و ناظر هستیم.

دبیر جبهه ایستادگی استان اردبیل ناکامی استان را در جذب سرمایه‌گذاران به غیر از بنیاد برکت یادآور شد و گفت: در این زمینه نیز مسئولان فقط شعار دادند و به رغم تلاش استاندار اردبیل موانعی جدی بر سر راه جذب سرمایه‌گذاران است که از جمله آن قوانین منع‌کننده در این زمینه و کوتاهی مسئولان و بی‌توجهی آنها از جمله عوامل رکود در این حوزه است.

کوهی به نزدیکی انتخابات مجلس دهم و ضرورت وحدت اصولگرایان اشاره کرد و افزود: چهار سال پیش مجموعه‌ای با عنوان جبهه متحد اصولگرایی که هیچ سابقه فعالیت حزبی نداشتند تمام برنامه‌های اصولگرایان را برای انتخابات بر هم زدند و با یک شرایط نامناسب گزینه‌هایی راهی مجلس شد که در این چهار سال هیچ کارنامه مناسبی ندارند.

وی تصریح کرد: عملکرد ضعیف احزاب و گروه‌های اصولگرا سبب شده تا احزاب منحله‌ای همچون کارگزاران امروز مدعی حرکت‌هایی در این استان باشند که اصلاً شایسته و در شأن مردم استان اردبیل حرکت‌ها و برنامه‌ریزی‌ها را انجام نمی‌دهند.

کوهی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: به جای آن که احزاب انتخابات را به مسیر عقلانیت بکشند عده‌ای دلال انتخاباتی از هم‌اکنون فعالیت‌های خود را آغاز کرده و در صدد برخی حرکت‌های نامناسب انتخاباتی هستند.

یکی از مشاوران استاندار در کافه سنتی برای استان تصمیم‌گیری می‌کند

دبیر جبهه ایستادگی استان اردبیل اضافه کرد: جای تأسف است که یکی از مشاوران استاندار در کافه سنتی برای این استان تصمیم‌گیری می‌کند در حالی که انتظار می‌رود مدیران و مسئولان ارشد این استان عقلانی و منطقی حرکت کنند.

وی ادامه داد: فرماندار اردبیل دو سال است که مجوزی برای حزب اصولگرا صادر نمی‌کند در حالی که در کمترین زمان برای احزاب همسوی خود مجوز صادر می‌کنند در حالی که انتظار می‌رود نگاه منطقی برای توسعه احزاب و فعالیت آنها انجام شود.

کوهی گفت: باید در انتخابات پیش رو چهره خادم و خائن استان اردبیل از طریق خواص جامعه به معنای واقعی معرفی شده و تبیین شود تا همه به سمتی حرکت کنیم تا با عقلانیت بهترین گزینه‌ها را راهی مجلس شورای اسلامی کرده و از پیگیری‌ کارها و انجام امور نتیجه بگیریم.‌

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بهرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
«دبیر جبهه ایستادگی استان اردبیل اضافه کرد: جای تأسف است که یکی از مشاوران استاندار در کافه سنتی برای این استان تصمیم‌گیری می‌کند در حالی که انتظار می‌رود مدیران و مسئولان ارشد این استان عقلانی و منطقی حرکت کنند.»

والله اگر این گفته درست باشد باید به حال این استان و مدیریت آن خون گریه کرد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار