مدیرکل بنیاد مسکن همدان از تخصیص 20 هزار تن قیر یارانه‌ای معادل 20 میلیارد تومان به استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۱۲۰۹۳۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۰ 31 October 2015
مدیرکل بنیاد مسکن همدان از تخصیص 20 هزار تن قیر یارانه‌ای معادل 20 میلیارد تومان به استان همدان خبر داد.

به گزارش تسنیم؛حسن ظفری درباره اجرای طرح‌های هادی روستایی در استان همدان اظهار داشت: اجرای طرح هادی روستایی در همدان امسال با گشایش‌های بسیار خوبی که در بودجه به واسطه قیر اعتباری و یارانه‌ای رخ داده روند خوبی را طی می‌کند.

وی با اعلام اینکه آسفالت فاز یک بهسازی 100 روستای استان در فصل کاری برای امسال هدفگذاری شده است، افزود: امیدواریم این پروژه‌های تعریف شده در فصل کاری امسال و قبل از رسیدن فصل سرما اجرایی شود.

ظفری تصریح کرد: تاکنون 20 هزار تن قیر اعتباری معادل 20 میلیارد تومان با پیگیری به بنیاد مسکن استان همدان اختصاص داده شده و این میزان قیر اعتباری برای نخستین بار جهت بهسازی روستاها تخصیص داده می‌شود.

وی عنوان کرد: تخصیص این میزان قیر اعتباری و یارانه‌ای به واسطه عملکرد مطلوب بنیاد مسکن استان همدان در زمینه استفاده از قیر اعتباری بوده و خوشبختانه این میزان سهمیه به عنوان سهم پایه در اختیار همدان قرار گرفته شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان افزود: هر روستایی که فاز یک اجرایی آن شامل جوی، جدول و زیرسازی انجام شده باشد در صورت مشارکت 20 درصدی مردم روستا، این آمادگی وجود دارد با برنامه‌ریزی محور آن روستا را به عنوان محور اصلی و فاز یک بهسازی آسفالت کنیم.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم با همکاری و مشارکت شوراهای روستایی و دهیاران بتوان از این فرصت به درستی استفاده کرد، بیان کرد: به دنبال این هستیم تا از طریق مشارکت مردمی شاخص بهسازی روستاهای استان همدان را نسبت به شاخص کشور ارتقا دهیم.

ظفری عنوان کرد: پیش بینی می‌شود تا پایان امسال با توجه به قیر اعتباری تخصیص داده شده به همدان و مساعد بودن شرایط آب و هوایی، عملیات اجرایی و عمرانی بیش از 50 روستا را برای رساندن به مرحله افتتاح به اتمام برسانیم.

وی با بیان اینکه امسال از امکانات و تجهیزات موجود بهترین بهره‌برداری و استفاده شده است، تصریح کرد: سال 94 یکی از سال‌های بسیار خوب در فرآیند اجرای طرح‌های عمرانی بوده و این در حالی است که با محدودیت‌های بسیاری مواجه بودیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار