کد خبر: ۱۲۱۵۶
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۰ 09 March 2015
چهارمین جشنواره و نمایشگاه جنبی صنعت آب و برق مازندران هفته اول اردیبهشت سال آینده در ساری برگزار می شود.
چهارمین جشنواره آب و برق در مازندران برگزار می شود
امرالله براری مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای مازندران روز دوشنبه در جلسه شورای سیاستگذاری این جشنواره گردشگرپذیر بودن ، تراکم زیاد جمعیت ، عقب ماندگی در بخش مهار آب ، داشتن محیط زیست شکننده ، کشت محصولات آب بر و وجود دریای خزر را از جمله علل برگزاری این جشنواره در استان اعلام کرد.

وی کمک به درک متقابل بین شرکت ها و مصرف کنندگان ، بهره گیری از مشارکت مردم ، ارتقاء سطح آگاهی مردم ، ایجاد آمادگی و همراه کردن مردم با توجه به بحران کم آبی و افزایش دما ، هم افزایی و ایجاد زبان مشترک در بخش اب و برق را از جمله اهداف برگزاری این جشنواره دانست.

جاویدانی مشاور وزیر نیرو نیز در این نشست استفاده از ظرفیت های رسانه را مورد تاکید قرار داد وگفت : باید از این ظرفیت خوب و تاثیر گذار برای اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در مصرف بهینه آب وبرق استفاده کرد.

وی افزود : انتخاب و اهدای جایزه به رسانه های برتر در بخشهای خبر ، عکس ، گزارش و تیتر می تواند به اطلاع رسانی این جشنواره کمک کند.

وی همچنین انتخاب و معرفی مصرف کنندگان کم مصرف و اهدای جایزه به آنها در جشنواره را در مشارکت مردم موثر خواند.

تیمور نژاد مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران هم در این نشست به آموزش 10 هزار کودک در مهدهای کودک استان در زمینه مصرف بهینه برق اشاره کرد و گفت : دوره های آموزشی طرح مدیریت مصرف برق در مدارس استان نیز برگزار و اثرات خوبی داشته است.

وی همکاری و تعامل رسانه ها در فرهنگ سازی مصرف بهینه برق را بسیار اثرگذار دانست و از اجرای مانورهای فرهنگی در روستاهای استان خبرداد و گفت :با اجرای این مانورها انشعابات غیرمجاز جمع آوری شد.

احمد مظفری مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران نیز در این نشست خواهان اقدام همگانی برای فرهنگ سازی استفاده از آب و برق شد.

وی با اشاره به اینکه 80 درصد آب استان در بخش کشاورزی مصرف می شود گفت : آموزش کشاورزان در این بخش ضرورت دارد و باید در دستور کار متولیان امر قرار گیرد.

مظفری استفاده از ظرفیت رسانه را مورد تاکید قرار داد و افزود : رسانه ها در بحث فرهنگ سازی مصرف آب و برق نقش غیرقابل انکاری دارند و دستگاههای ذیربط باید از این پتانسیل استان به خوبی استفاده کنند.

در این نشست مدیران روابط عمومی دستگاههای هم خانواده صنعت آب و برق مازندران نظرات خود را در خصوص برگزاری چهارمین جشنواره ونمایشگاه جنبی اب و برق مطرح کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار