دهمین نمایشگاه تخصصی الکامپ درمحل دائمی شرکت نمایشگاه های بین المللی همدان باحضوراداره کل فن آوری اطلاعات وپارک علم وفناوری با ارائه ی جدید ترین پروژه های علمی بخش الکترونیک گشایش یافت .
کد خبر: ۱۲۱۶۱۷
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶ 01 November 2015

دهمین نمایشگاه تخصصی الکامپ درمحل دائمی شرکت نمایشگاه های بین المللی همدان باحضوراداره کل فن آوری اطلاعات وپارک علم وفناوری با ارائه ی جدید ترین پروژه های علمی بخش الکترونیک گشایش یافت .

به گزارش تابناک همدان به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان همدان: دهمین نمایشگاه الکامپ شامل کامپیوتر، it، برق، الکترونیک، ماشین های اداری، سیستم های حفاظتی و دومین نمایشگاه موبایل، لپ تاپ، دوربین های دیجیتال و تبلت از 10 تا 15 آبانماه در محل دائمی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان همدان برگزار می گردد.

در سایه رشد روز افزون تکنولوژی و بهره گیری از فن آوریهای اطلاعات و همچنین آشنایی علاقمندان با محصولات روز این حوزه، به خصوص نیاز خانواده ها را دو چندان نموده و با اطمینان باید گفت: مرتفع نمودن ذره کوچکی از این نیازها؛ با برگزاری نمایشگاه تخصصی الکامپ امکان پذیر خواهد بود.

نمایشگاه الکامپ، امسال بصورت تخصصی و در دو سالن، فعالیت می نماید.

گفتنی است: شرکت های خدمات اینترنتی، کامپیوتری و لوازم وابسته، وسایل الکترونیکی و برق، مخابرات، سیتم های حفاظتی و موبایل، لپ تاپ، دوربین های دیجیتال و تبلت جدیدترین محصولات خود را ارائه می نمایند.

در دهمین نمایشگاه الکامپ همدان اپراتورهای صاحب نام کشور حضور داشته و با برگزاری مسابقه، جوایزی را نیز به بازدید کنندگان اهداء می نماید.

یاد آور می شود؛ مراکز علمی استان از جمله دانشگاهای بوعلی سینا، صنعتی همدان و آزاد اسلامی نیز در این نمایشگاه مشارکت می نمایند.

در دهمین نمایشگاه تخصصی الکامپ که در محل دائمی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان همدان برگزار می گردد، اداره کل فن آوری اطلاعات و بخش های زیر مجموعه آن دستاوردها و مجموعه فعالیت های انجام شده این بخش، همچنین پارک علم و فناوری نیز جدید ترین پروژه های علمی بخش الکترونیک را در استان همدان برای آگاهی علاقمندان و بازدید کنندگان ارائه خواهد نمود.

گفتی است: اداره کل پست استان همدان و اداره کل تنظیم مقررات رادیویی منطقه غرب کشور نیز در نمایشگاه مذکور حضور دارند.

در ضمن در دهمین نمایشگاه تخصصی الکامپ، کلاسهای آموزشی نیز برگزار خواهد شد.

خاطرنشان می شود: با توجه به هماهنگی انجام شده حدود 50 واحد فعال حوزه الکامپ جدید ترین محصولات روز را ارئه می نمایند.

لازم به ذکر است، برندهای معتبر شرکت کننده در نمایشگاه تخصصی الکامپ شامل: مجتمع فنی تهران – شرکت همراه اول – ایرانسل و از همدان نیز شرکت همدان ترانس – سیما کابل همدان و شرکت همیا گرا سازمان که متشکل از 20 شرکت فعال در حوزه سخت افزار می باشند نیز حضور دارند.

ساعت بازدید نمایشگاه الکامپ را 10 تا 13 و 16 تا 20 و جمعه نیز؛ بصورت یکسره از ساعت 10 صبح تا 8 شب می باشد.

گفتنی است: دهمین نمایشگاه الکامپ ( الکترونیک، it، کامپیوتر، ماشین های اداری و سیستم های حفاظتی) و دومین نمایشگاه موبایل، تبلت، لپ تاپ و دوربین های دیجیتال از 10 تا 15 و بمدت 6 روز در محل دائمی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان همدان برگزار خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار