مدیرکل بحران استان ایلام گفت:
صاحبان منازل آسیب دیده ناشی از سیل اخیر برای پیگیری برآورد خسارت های وارد شده به منزل خود به ستاد بازسازی سیل بنیاد مسکن استان مراجعه کنند.
کد خبر: ۱۲۲۵۷۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۱ 02 November 2015
به گزارش تابناک ایلام، مدیرکل بحران استان ایلام گفت: صاحبان منازل آسیب دیده ناشی از سیل اخیر برای پیگیری برآورد خسارت های وارد شده به منزل خود به ستاد بازسازی سیل بنیاد مسکن استان مراجعه کنند.
احمد کرمی روز دوشنبه در حاشیه دیدار از ستاد بازسازی مناطق سیل زده استان ایلام در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مردم با سعه صدر بعد از لایروبی و تخلیه رسوبات جمع شده بجای مانده از سیل در منازل خود، با ارائه مستنداتی همچون عکس و فیلم به این نهاد مراجعه کنند.
وی ادامه داد: این ستاد نیز بعد از بررسی و جمع بندی های تکمیلی، اطلاعات نهایی را به ستاد مدیریت بحران کشور ارجاع می دهد تا براساس میزان خسارت های وارد شده به منازل و ابنیه مردم، تصمیم گیری های لازم برای جبران خسارت ها را اتخاذ کند.
کرمی افزود: ملاک عملکرد دولت در حوادث غیر مترقبه بر اساس آیین نامه های اجرایی ماده 10 تنظیم بخشی از مقررات مالی است که میزان و نوع پرداخت خسارت به واحدهای آسیب دیده مشخص شده و به همین جهت باید طبق قوانین دولتی اقدام کنیم.
وی یادآور شد: متولی رسیدگی به واحدهای تجاری و صنعتی آسیب دیده سازمان صنعت، معدن و تجارت و مرجع پیگیری امور خودروهای مفقودی یا خسارت دیده هم پلیس راهنمایی و رانندگی است.
کرمی از مالکان املاک تجاری و خودروها خواست به منظور سیر مراحل قانونی برای جبران خسارت ها با ارائه مستندات محکم به این دو دستگاه مراجعه کنند.
براثر وقوع سیل هفته گذشته در استان ایلام بیش از 20 هزار واحد مسکونی، تجاری، اداری و صنعتی و یک هزار دستگاه خودرو دچار خسارت شدند.
براساس اعلام استاندار ایلام، در این حادثه بیش از 10 هزار میلیارد ریال به تاسیسات زیربنایی، زیرساخت ها، ابینه و راه ها، اماکن مسکونی و تجار و خودرو خسارت وارد شده است./پ

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار