در دیدار اعضای تیم لگوی آموزشی قزوین با استاندار مطرح شد که این تیم به عنوان تنها نماینده ایران جهت شرکت در المپیاد جهانی رباتیک دانش آموزی عازم دوحه قطر می شود.
کد خبر: ۱۲۲۸۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۳ 03 November 2015
به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری، استاندار قزوین روز چهارشنبه در دیدار با اعضای تیم لگوی آموزشی قزوین گفت:تیم لگوی آموزشی قزوین با کسب سهمیه حضور در مسابقات جهانی رباتیک دانش آموزی (wro) افتخارآفرینی کردند که این مهم جای قدردانی دارد.

مرتضی روزبه یادآور شد:این تیم به نمایندگی از ایران برای حضور در مسابقات جهانی رباتیک به قطر خواهند رفت و امیدواریم رتبه های خوبی را در این رقابت علمی برای کشور تصاحب کند.

استاندار قزوین دانش آموزان برگزیده در این مسابقات را دارای هوش بالایی دانست و اظهار کرد: خداوند استعداد، توانمندی و هوش را در نهاد این دانش آموزان قرار داده است بنابراین باید شرایطی فراهم کرد که آنها به انسان هایی موفق و اثرگذار در جامعه تبدیل شوند.

وی خاطرنشان کرد: شرط موفقیت در مقاطع بالاتر تداوم و استمرار تلاش و پشتکار و تلاش مضاعف است که باید در دستور کار این افراد قرار بگیرد.

استاندار قزوین در ادامه دانش آموزان را به احترام به والدین و معلمان و انجام فرائض دینی توصیه کرد و اظهار داشت: انتظار این است که برگزیدگان قدر والدین و معلمان خود را به خوبی بدانند که سرمایه های ارزشمندی در زندگی هستند چرا که قدرشناسی توصیه قران و خداوند بزرگ است. 

وی با بیان اینکه همه موفقیت ها را باید نشات گرفته از خداوند بدانیم، اضافه کرد: قدر شناسی از نعمت های خداوند به این معنی است که به سمت بهتر شدن حرکت کنیم.

محمد صادق روزبه مدیر لگوی آموزشی قزوین نیز در این نشست گفت:مسابقات جهانی رباتیک معتبر ترین رقابت های رباتیک دنیا در سطح و مقیاس دانش آموزی می باشد.

وی با بیان اینکه قزوین نمایندگی انحصاری لگوی آموزشی دانمارک را در اختیار دارد،اظهار کرد: تیم قزوین در سال جاری به عنوان تنها نماینده ایران در مسابقات جهانی رباتیک قطر شرکت خواهد کرد.
روزبه اظهار کرد:تیم لگوی آموزشی قزوین از سال 92 تا 94 رتبه اول کشور را کسب کرده است و امسال جواز ورود به مسابقات جهانی را به دست آورد.

وی یادآور شد: در این دوره از مسابقات جهانی رباتیک دانش آموزی 14 نفر از قزوین شرکت می کنند.

مدیر لگوی آموزشی رباتیک قزوین تصریح کرد: در این دوره از مسابقات که 16 تا 18 آبان ماه جاری برگزار می شود، 58 کشور حضور دارند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار