مدیرکل ورزش و جوانان قم:
مدیرکل ورزش و جوانان قم از اختصاص یافتن دو میلیارد و 600 میلیون ریال اعتبار در سال جاری به بخش ورزش بانوان این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۲۳۱۲۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۱ 03 November 2015
به گزارش تابناک قم، حسن عابدی درنشست مشترک امیررضا خادم معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت ورزش و جوانان با نائب رئیسان هیات های ورزشی قم بیان داشت: این رقم در شش ماهه اول سال جاری به ورزش بانوان قم اختصاص یافته که 780 میلیون ریال به ورزش همگانی و یک میلیارد و 820 میلیون ریال نیز در حوزه ورزش قهرمانی بانوان توزیع شده است.

وی ادامه داد: با اختصاص این بودجه در بخش قهرمانی، برنامه های حوزه بانوان پوشش داده شده است و نیز قهرمانانی که در مسابقات جهانی و کشوری مدال کسب کرده اند نیز حمایت شده اند.

وی ابراز داشت: برگزاری جشنواره های ورزشی یکی از اقداماتی بوده است که در حوزه ورزش همگانی در زمینه ورزش بانوان برگزار شده است و در بخش قهرمانی نیز 100 درصد اعتبارات را برای اعزام تیم ها به مسابقات ورزشی تقبل کرده ایم. 

عابدی یادآور شد: متاسفانه نمی توانیم برای مسابقات لیگ های کشوری بانوان 100 درصد هزینه ها را پوشش دهیم اما با توافقی که با مسئولان تیم ها داشته ایم می توانیم بخشی از هزینه ها را پرداخت نماییم.

وی با اشاره به این که نزدیک به 20 باشگاه تخصصی بانوان در قم فعالیت می کند اظهار داشت: امسال برای اولین بار شورای ورزش استان را به ریاست استاندار قم تشکیل دادیم و این شورا ظرفیت های بسیاری را برای پیگیری برنامه های مطلوب ورزش بانوان و آقایان ایجاد کرده است.

مدیرکل ورزش و جوانان قم افزود: در شورای ورزش استان مصوب شد که فضاهای آموزش و پرورش و مدرسه ها را بتوانیم پس از پایان زمان حضور دانش آموزان در مدرسه ها در اختیار بانوان ورزشکار قرار دهیم که دراین راستا استفاده از فضای 20 مدرسه مصوب شد.

امیررضا خادم در سفر یک روزه خود به قم دیدارهایی با رئیسان هیات های ورزشی و مدیران تشکل های غیردولتی جوانان داشت و قرار است با استاندار قم و باشگاه داران نیز دیدار و گفت وگو کند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار