سردار شاهوارپور در مراسم راهپیمایی 13 آبان اهواز:
باید چهره کریه امریکا را شناخت مرگ بر امریکا مرگ بر مردم امریکا نیست بلکه مرگ بر سیاست‌ها و دولت امریکاست چون مردم امریکا هم از سیاست‌های دولت مردان خود نگران هستند
کد خبر: ۱۲۳۶۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۷ 04 November 2015
به گزارش تابناک خوزستان؛ دانش آموزان و دانشجویان، همراه با مردم اهواز در 13 آبان ماه، سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در تهران، به همراه جمعی از مسئولان و معلمان در راهپیمایی اعتراضی این روز شرکت کردند.

در این راهپیمایی اعتراضی دانش آموزان دختر و پسر اهوازی، با در دست داشتن پلاکاردهایی با شعار 'مرگ بر آمریکا' و' مرگ بر اسرائیل' و برافراشتن پرچم ایران حضور پررنگی در این راهپیمایی کردند.

در این راهپیمایی دانش آموزان با سر دادن شعار "الله اکبر"، "آمریکای ستمکار"، "مرگ بر آل سعود خائن"و"مرگ بر انگلیس" سیاست های جهان خوارانه استکبار جهانی را محکوم کردند.

دانش آموزان اهوازی یکصدا


**مبارزه با امریکا ادامه خواهد داشت


در ادامه این مراسم سردار شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان در جمع شرکت کنندگان در این راهپیمایی گفت:
امروز روز حماسه تاریخی ملت ایران  علیه استکبار جهانی و امریکای جنایت کار است.

شاهوارپور ادامه داد: مردم ما سال 1357 برای استقلال، آزادی و خروج از زیر سلطه امریکای جنایتکار به پا خواستند و انقلاب بزرگی را آغاز کردند ولی رژیم پهلوی با حمایت امریکا آنها را به خاک و خون کشید.

فرمانده سپاه خوزستان درباره علت دشمنی ملت ایران با آمریکا گفت: آمریکایی ها در کودتای ننگین 28 مرداد بر علیه دولت وقت، استبداد را به کشور ما باز گرداندند.

وی افزود: چهارماه بعد دانشجویان را در 16 آذر در مقابل دانشگاه به شهادت رساندند و سال‌ها از رژیم مخوف استبدادی پهلوی حمایت کردند.

فرمانده سپاه خوزستان گفت: آمریکا به عنوان شیطان بزرگ در همه دنیا علیه کشورهای مستضعف، جنایت‌های زیادی مرتکب شده است ویتنام، کوبا، عراق، یمن و فلسطین نمونه‌ای از این جنایت‌هاست.

وی افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی این امریکای جنایتکار گروه‌های ضدانقلاب و ملحد را تقویت کرد، مسئولین مملکت را به شهادت رساند و بعثی ها را بر علیه ما تجهیز کرد.

شاهوار پور با اشاره به حمله نظامی امریکا به ایران و رخ داد واقعه طبس گفت: امریکایی‌ها دست از توطئه علیه انقلاب برنداشتند تا اینکه دانشجویان در سال 58 به لانه جاسوسی حمله کردند و ماهیت امریکا را دوباره افشا کردند.

وی ادامه داد: باید دشمن را به خوبی بشناسیم باید ماهیت استکباری امریکا را شناخت وزیر وقت امریکا در دوران جنگ گفت باید ریشه ملت ایران را خشکاند.

دانش آموزان اهوازی یکصدا

وی ادامه داد: هر دولتی که تاکنون در امریکا سر کار آمده است پرچم دشمنی علیه ملت ایران را بلند کرده است. بعد از جنگ تحمیلی هم با انقلاب‌های رنگی به دنبال ضربه زدن به کشور بودند. آنها انتخابات ما را دنبال می‌کردند تا فرصت‌های نظام را تبدیل به تهدید کنند در هر انتخاباتی با یک توطئه‌ای نو علیه ایران وارد صحنه شده‌اند.

سردار شاهوار تاکید کرد: ملت ایران تحریم های همه جانبه آمریکا که در پی آن حتی ورود دارو را برای بیماران سرطانی ممنوع کردند را فراموش نخواهد کرد.

وی ادامه داد: زرادخانه‌های هسته‌ای خودشان پر از بمب هسته‌ای است اما دانشمندان هسته‌ای ما را ترور می‌کنند.


سردار شاهوارپور با اشاره به جنایات آمریکا در منطقه گفت: 12 سال پیش با شعار ایجاد امنیت وارد منطقه شدند به افغانستان و عراق حمله کردند اما امنیت کجاست؟

شاهوار تصریح کرد: داعش را در منطقه درست کردند، گروه‌های تکفیری را در منطقه تقویت کردند، گروه‌هایی خشک مغر که جز دشمنی کردن با مسلمانان و مردم مظلوم منطقه هیچ هدفی ندارند.

وی افزود: باید چهره کریه امریکا را شناخت مرگ بر امریکا مرگ بر مردم امریکا نیست بلکه مرگ بر سیاست‌ها و دولت امریکاست چون مردم امریکا هم از سیاست‌های دولت مردان خود نگران هستند

سردار شاهوار در پایان گفت: باید پیام مقاومت و آزادی خواهان را به گوش جهان برسانیم مبارزه با امریکا ادامه خواهد داشت و به امید خدا پیروز این میدان ما خواهیم بود.

دانش آموزان اهوازی یکصدا


به گزارش تابناک خوزستان؛ این راهپیمایی علاوه بر اهواز در سایر شهرهای استان خوزستان نیز برگزار شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار