در ماه های اخیر طولانی شدن زمان انتخاب رئیس شورای شهر خرمشهر که به دلیل غیبت و یا به حدنصاب نرسیدن اعضا بوده است، از دلایل این اقدام است.
کد خبر: ۱۲۴۲۳۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۲ 05 November 2015

پیمان کاظمی نژاد مدیرکل امور شهری استانداری خوزستان در گفتگو با خبرنگار تابناک خوزستان در خصوص آخرین وضعیت شورای شهر خرمشهر گفت: به دلیل مشکلات پیش آمده در شورای خرمشهر، شورای حل اختلاف استان خوزستان در مصوبه ای شورای اسلامی شهر خرمشهر را منحل کرده است.

کاظمی نژاد افزود: این مصوبه برای تایید به وزارت کشور ارسال شده است و تاکنون ابلاغ مکتوبی در خصوص تایید آن به ما نشده است.

مدیرکل امور شهری استانداری خوزستان افزود: اخباری در برخی سایت های خبری در خصوص تایید این مصوبه از سوی وزارت کشور منتشر شده است اما بنده این اخبار را تایید نمی کنم و تا ابلاغ رسمی آن نمی توان هیچگونه اظهار نظری کرد.

علی بندری رئیس شورای شهر خرمشهر، دوشنبه ۱۱ آبانماه در این خصوص گفته بود: طبق قانون تا زمان ابلاغ انحلال به کار خود دهد و تاکنون نیز، انحلال شورای شهر به طور رسمی و قانونی از سوی وزارت کشور به این شورا ابلاغ نشده است.

به گزارش تابناک خوزستان در ماه های اخیر طولانی شدن زمان انتخاب رئیس شورای شهر خرمشهر که به دلیل غیبت و یا به حدنصاب نرسیدن اعضا بوده است، از دلایل این اقدام است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار