عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس گفت: نفوذ اقتصادی که دشمن علیه ملت ایران تدارک دیده، بسیار خطرناک‌تر از نفوذی است که در جبهه‌های نظامی و یا سیاسی آن را دنبال می‌کند.
کد خبر: ۱۲۴۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۶ 05 November 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام حبیب برومند عصر امروز در نشست دانشجویان با محوریت اقتصاد مقاومتی در پارس‌آباد، اظهار کرد: به اذعان تمام تحلیل‌گران داخلی و خارجی، جمهوری اسلامی ایران امروز در حساس‌ترین شرایط گذر از اقتصاد، متکی به توانمندی‌های داخلی است که اگر بتواند ابزارهای مختلف آن را مورد حمایت و تقویت قرار دهد قطعاً در برابر بسیاری از تهدیدها و تحریم‌های دشمن امکان گذر و عبور از این شرایط سخت را دارد.

وی با یادآوری اینکه تحولات منطقه‌ نشان می‌دهد که جمهوری اسلامی ایران نقش تأثیرگذاری را در هدایت و رهنمون کردن فعالیت‌ها به سمت حرکت کارگشا دارد، تصریح کرد: مواضع انقلابی ما در برابر جبهه کفر، موضعی روشن و کاملاً قابل دفاع است و ما اگر می‌خواهیم امروز از این همه مشکلات عبور کنیم، باید بیشتر و بهتر به توانمندی داخلی خودمان اعم از نیروی انسانی، منابع اقتصادی و ذخایرمان تکیه کنیم.

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس ابعاد نفوذ دشمن را در سه جبهه سیاسی، اقتصادی و فرهنگی یادآور شد و گفت: در عرصه اقتصادی، نفوذ دشمن نفوذی سخت و بسیار حساب‌‌شده و با تکیه بر عوامل تأثیرگذار در معیشت مردم و توان اقتصادی آنهاست که اگر توجهی به آن نداشته باشیم، با مشکلات و دغدغه‌هایی روبه‌رو می‌شویم.

برومند نفوذ فرهنگی دشمن را نیز به عنوان گسترده‌ترین نفوذ عمومی و در سطحی فراگیر توصیف کرد و افزود: 170 شبکه ماهواره‌ای فارسی‌زبان تلاش می‌کنند تا موضوعات و مسائل بسیار آلوده و مستهجن را به داخل خانواده‌ها راه بدهند تا زمینه انحراف در نسل آینده را فراهم کنند.

وی حرکت معنادار دشمن را در این زمینه یادآور شد و تصریح کرد: در سال‌های اخیر این نفوذ آثار عجیبی را داشته و زمینه‌ای را فراهم کرده تا ما به عنوان یک مجموعه دست و پا بسته عمل کنیم.

برومند نقطه عطف و قوت نظام جمهوری اسلامی ایران را ابزارهای فرهنگی، اعتقادی و معنوی آن توصیف کرد و ادامه داد: ‌در آستانه انتخابات مجلس و خبرگان رهبری در کنار حفظ وحدت باید توانمندی‌های اقتصادی‌مان را نیز خوب بشناسیم و در صیانت از آن تلاشی جدی داشته باشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار