کد خبر: ۱۲۴۶۸۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۲ 06 November 2015

رئیس هیات تنیس روی میز استان البرز گفت: حال عمومی این هیات خوب است و برنامه‌ها به درستی پیش می‌رود.

علیرضا حجازیان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه البرز، با بیان آن که برنامه‌های هیات تنیس روی میز استان البرز با وجود کمبودها به خوبی پیش می‌رود ، اظهار کرد: همه هیات‌ها کم و بیش با مشکلاتی روبرو هستند و ما نیز از این قاعده مستثنی نیستیم.

وی افزود: اما با این وجود تلاش می‌کنیم از داشته‌هایمان به بهترین شکل استفاده کنیم و چرخ فعالیت‌های با کیفیت هیات را به درستی به حرکت درآوریم.

حجازیان خاطرنشان کرد: کار استعدادیابی و همچنین برپایی رقابتهای هفتگی به صورت مدون در حال اجراست و روز به روز پیشرفت می‌کند.

وی در بخش دیگر صحبت‌های خود به موضوع اخلاق در ورزش نیز اشاره کرد و گفت: با برگزاری یک دوره کلاس اخلاق در ورزش ورزشکاران را به خوبی به اهمیت این موضوع آگاه کردیم.

رئیس هیات تنیس روی میز استان البرز گفت: این دوره برای آگاهی و شناخت پینگ پنگ بازان، مربیان و خانواده ورزشکاران نسبت به مسائل اخلاقی، روانشناسی و اهمیت آن برای هر ورزشکار برگزار شد.

وی یادآور شد: این کلاس از 7 الی 10 آبان ماه سال جاری در فرهنگسرای غدیر کرج برگزار شد.

رئیس هیات تنیس روی میز استان البرزگفت: در این دوره سه روزه عوامل ایجاد اضطراب و استرس، راههای کنترل آن، آرام سازی، تمرکز و سایر مباحث روانشناسی که برای ورزشکاران در شرایط مسابقات ایجاد می‌شود، بررسی شد.

وی با اشاره به اهمیت اخلاق در ارتقای بیشتر ورزشکاران و قهرمانان گفت: امیدوارم با برگزاری متوالی این کلاس ها کمک شایانی به رشد و ارتقای ورزشکاران داشته باشیم.

به گفته حجازیان، هیئت تنیس روی میز البرز اولین هیئت ورزشی این استان است که چنین دوره‌ای برای ورزشکارن، مربیان و خانواده ورزشکاران برگزار کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار