سارق مسلح هنگام خروج از مخفیگاه، خودش را در کمین کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان‌رضوی یافت که برای فرار دست به اسلحه برد و بر روی پلیس آتش گشود و درنهایت مقابل آتش پرقدرت پلیس، قافیه را باخت و به‌همراه دیگرهمدستش دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۲۴۹۸۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۵ 07 November 2015
ردزنی‌های اطلاعاتی کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان‌رضوی، آن‌ها را مقابل یک باند خطرناک سرقت قرار داد. تحقیقات ابتدایی نشان می‌داد که سارقی سابقه‌دار گرداننده این باند خطرناک است که دستور ویژه قضایی برای پیگیری این پرونده، ماموران را مصمم‌تر از پیش ساخت.

آخرین نقطه عملیات شرورانه این باند، نقطه‌عطفی برای پلیس آگاهی شد و سرنخ‌های برجامانده، ماموران را به یک‌قدمی سارقان کشاند؛ تا‌جایی‌که دو عضو این باند ازسوی پلیس آگاهی در عملیاتی تخصصی پیش از اینکه فرصت هیچ‌ کاری را داشته باشند، دستگیر شدند.

پاتک ١٣آبانی پلیس به سارقان مسلح

فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی در‌این‌باره به خبرنگار ما گفت: کارآگاهان با دستگیری دو همدست این متهم فراری، آخرین مخفیگاه او در منطقه اسماعیل‌آباد را شناسایی کردند و به‌طور نامحسوس زیرنظر قرار دادند.

سرتیپ‌دوم بهمن امیری‌مقدم افزود: سارق مسلح شب سیزدهم آبان‌ماه با خودروی مسروقه قصد خروج از مخفیگاه خود را داشت که در داخل کوچه با پلیس روبه‌رو شد. او با مشاهده ماموران انتظامی شروع به تیراندازی کرد که در نتیجه یکی از افسران پلیس بر اثر اصابت گلوله، از ناحیه پشت گوش زخمی شد.

وی خاطرنشان کرد: کارآگاهان ورزیده مبارزه با سرقت پلیس آگاهی در اقدامی مقتدرانه گرداننده باند و یکی از همدستانش را با شلیک گلوله زخمی کردند. در این عملیات ضربتی، سردسته باند از ناحیه شکم و همدستش از ناحیه گردن هدف اصابت گلوله قرار گرفتند که افسر پلیس و دو سارق مخوف بلافاصله به مراکز درمانی انتقال یافتند.

وی گفت: خوشبختانه با انجام عمل جراحی، افسر پلیس و دو سارق مخوف تحت مراقبت‌های ویژه پزشکی قرار گرفته‌اند. در این عملیات یک قبضه اسلحه کلت کمری نیز کشف شد.

منبع: شهرآرا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار