رئیس فدراسیون گلف مهم‌ترین مشکل حال حاضر ورزش گلف را نبود زمین مناسب در سطح کشور عنوان کرد و گفت: فدارسیون در صورت مهیا بودن زمین از سوی هیئت گلف در استان‌ها، هزینه تجهیزات و مربی باتجربه را متحمل می‌شود.
کد خبر: ۱۲۵۱۵۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۸ 07 November 2015
به گزارش تابناک مازندران، کیکاووس سعیدی ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیئت گلف مازندران در ساری اظهار کرد: برای نخستین‌بار مسابقات گلف در بازی‌های المپیک ریو 2016 در برزیل برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مازندران در زمینه ورزش ظرفیت خوبی دارد، افزود: انتظارات از هیئت گلف استان به واسطه حضور ورزشکاران مستعد جوان در سطح کشور زیاد است.

رئیس فدراسیون گلف مازندران با اشاره به اینکه در همین مدت اندک تحولات و فعالیت خوبی در گلف مازندران صورت گرفت، اظهار کرد: در مسابقات اخیر گلف قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی تیم مازندران موفق به کسب عنوان سوم شد.

سعیدی با بیان اینکه از مشکلات گلف به طور کامل اطلاع دارم، گفت: کشوری همچون امارات که به اندازه یک استان کشورمان بوده برای توسعه گلف 33 زمین تمرین استاندارد دارد.

وی مهم‌ترین مشکل حال حاضر ورزش گلف را نبود زمین مناسب در سطح کشور عنوان کرد و افزود: در صورت مهیا بودن زمین از سوی هیئت گلف در استان‌ها، فدراسیون هزینه تجهیزات و حتی مربی باتجربه را متحمل می‌شود.

رئیس فدراسیون گلف در پایان با اشاره به اینکه فدراسیون گلف طی سال های‌گذشته در رتبه آخر رنکیگ دنیا بود، اظهار کرد: در حال حاضر گلف ایران در دو بخش مردان و زنان پیشرفت خوبی در دنیا کرده و حتی با کمترین امکانات ملی‌پوشان کشورمان در برابر کشورهای قطب این رشته همچون امارات و قطر پیروز می‌شوند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار