فرماندار شهرستان کوثر از مدیریت ، ذخیره سازی و توزیع کافی سوخت در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۲۵۸۳۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۲ 08 November 2015
به گزارش ایرنا ، علیرضا علیپور روز یکشنبه در جلسه کمیته سوخت این شهرستان افزود: کوثر از جمله شهرستان هایی است که هنوز تعدادی از بخش های آن از نعمت گاز برخوردار نشده اند لذا تخصیص سهمیه سوخت با هدف حمایت ویژه از روستاییان در فصل سرد در اولویت برنامه ها قرار گرفته است.
وی اظهار کرد: با تدبیر مدیران علاوه بر اختصاص سوخت مناسب به اهالی برای خیره سازی سوخت در جایگاه ها ، مدارس و دستگاه های خدمات رسان نیز تلاغش می شود.
فرماندار کوثر گفت: مسوولان عرضه سوخت باید با دستگاه های ذیربط همکاری داشته و بخشداران شهرستان هم با هماهنگی دهیاران نسبت به معرفی افراد و متولیان توزیع سوخت در مناطق روستایی اقدام کنند تا بحث سوخت رسانی به خوبی انجام شود.
وی با اشاره به اینکه حدود 11 هزار نفر در این شهرستان از نفت سفید استفاده می کنند بیان کرد: کمیته سوخت شهرستان در فصل سرما با هدف تامین نیاز و ذخیره سازی سوخت فعال خواهد بود.
ذخیره سازی سوخت زمستانی برای مدارس و دستگاه های خدمات رسان ، افزایش نانوایی های دوگانه سوز ، اقدامات پیشگیرانه برای مواقع بحرانی ، تامین و توزیع گاز مایع و نفت سفید با همکاری شوراهای اسلامی و دهیاران و آمادگی دستگاه های اجرایی و خدماتی در مواقع بحرانی از مهم ترین مصوبات این جلسه بود.
شهرستان کوثر به مرکزیت شهر گیوی در 85 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار