کد خبر: ۱۲۵۹۰۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۱ 09 November 2015

رییس هیئت پرورش اندام وبدنسازی استان البرز از احداث اولین پایگاه قهرمانی پرورش اندام استان البرزدر مجموعه ورزشی شهید کیانپور خبرداد.

حمید حیدرخانی در گفتگو با مهر، اظهار کرد: این پایگاه قهرمانی در زمینی به مساحت ۶۰۰ متر مربع احداث می شود و مرکز اصلی برگزاری اردوها و تمرینات تیم های منتخب استان البرز خواهد بود.

وی افزود: عملیات خاکبرداری این فضای ورزشی تخصصی ماه گذشته انجام شده است و در حال تامین منابع مالی برای ادامه ساخت این طرح ورزشی هستیم.

وی با بیان اینکه این پایگاه قهرمانی در چند فاز اجرا می شود گفت: سالن تمرینات، کلاس آموزشی و سایر ملزومات مورد نیاز در نقشه مهندسی این پایگاه دیده شده است.

حیدرخانی با بیان اینکه ساختمان اداری هیئت پرورش اندام البرز نیز تا یک ماه آینده به بهره برداری می رسد گفت: این فضای اداری مراحل پایانی احداث و تکمیل خود را پشت سر می گذارد و به زودی با تجهیز به لوازم اداری و معرفی کادر اداری پذیرای مراجعان خواهد بود.

وی تصریح کرد: با بهره برداری از ساختمان اداری روند نظارت و رسیدگی به ۵۰۰ باشگاه فعال بدنسازی البرز تسهیل می شود و با کیفیت بهتری به مخاطبان پرشمار این ورزش خدمات می دهیم.

رییس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان البرز با بیان اینکه در احداث دفتر اداری از منابع دولتی بهره نگرفته ایم گفت: فضای اولیه را اداره کل ورزش استان در مجموعه کیانپور در اختیار ما قرارداد. این فضای اداری از بخش های مختلف و سالن کنفرانس مجهز تشکیل شده و می تواند تمام نیازهای اداری و آموزشی این هیئت ورزشی پرکار را پاسخگو باشد.

وی در پایان افزود: هدف هیئت پرورش اندام استان البرز نظارت مستمر و اثربخش بر فعالان این ورزش و جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی است و خوشبختانه در سایه یک همکاری خوب با واحد اماکن ورزشی اداره کل ورزش استان و شهرستان های تابعه آرامش و نظم خوبی را شاهد هستیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار