سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری مازندران گفت: علاه بر کمبود بازار، دارایی و مالیات از مشکلات تولیدکنندگان مرغ استان است.
کد خبر: ۱۲۵۹۲۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۷ 08 November 2015
به گزارش تابناک مازندران، مهدی رازجویان بعد از ظهر امروز در کارگروه اقتصادی که در استانداری مازندران برگزار شد با بیان اینکه صنعت مرغ و طیور استان بسیار تاثیرگذار در تولید مرغ کشور است، اظهار کرد: علاوه بر کمبود بازار، دارایی و مالیات از مشکلات تولیدکنندگان مرغ استان است.

وی با اشاره به اینکه صادرات مرغ به کشورهای عراق و افغانستان به طور جدی در دستور کار قرار گیرد،افزود: برای جلوگیری از احتمال شیوع بیماری آنفلوانزای مرغی، باید ورودی‌های استان به طور جدی کنترل شده باشد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری مازندران خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط نابسامان بازار مرغ و اشباع شدن تولید آن، باید مجوز و موافقت‌های اصولی که برای تولید مرغ صادر شد ولی به دلایل‌های مختلف اجرایی نشده است، باطل شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم ساماندهی مراکز صنعتی تاکید کرد و افزود: به دلیل آلایندگی‌های زیست محیطی هر کسی نمی‌تواند تولید صنعتی داشته باشد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری مازندران گفت: باید برای راه‌اندازی واحدهای صنعتی راکد توجه بیشتری به شهرک‌های صنعتی شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار