نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با ابراز خرسندی از احداث مراکز ورزشی و فرهنگی ویژه بانوان طلبه در دزفول گفت:خوزستان نیازمند توسعه فضاهای فرهنگی ورزشی برای بانوان است.
کد خبر: ۱۲۶۳۲۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۶ 09 November 2015
آیت الله سیدعلی شفیعی روز دوشنبه در آیین کلنگ زنی نخستین سالن ورزشی چند منظوره بانوان در جوار ساختمان مدرسه علمیه خواهران الزهرا(س) دزفول افزود:ساخت سالن ورزشی برای بانوان طلبه تاکنون سابقه نداشته که این مهم به همت مردم نیکوکار دزفول آغاز شد.

وی افزود:شهرستان دزفول نماد پایداری ومقاومت است که در تمام زمینه ها موفق بوده و ساخت سالن ورزشی جهت فعالیت های فرهنگی و ورزشی بانوان بشارتی برای سایر مسایل است که امیدواریم سایر ارگان ها نیز به آن توجه کند.

آیت الله شفیعی ضمن ابراز خرسندی از احداث این سالن چندمنظوره اظهار کرد:این سالن ورزشی با رعایت 100 درصدی موازین شرعی احداث و مورد استفاده بانوان قرار می گیرد.

موسس حوزه علمیه خواهران الزهرا(س) دزفول نیز گفت:این سالن ورزشی چندمنظوره در زمینی به مساحت پنج هزار مترمربع و زیربنای یکهزار و200 متر مربع احداث می شود.

حجت الاسلام امیر عطارزاده اعتبار مورد نیاز برای ساخت این سالن ورزشی چندمنظوره را شش میلیارد ریال اعلام کرد و گفت:تاکنون یک میلیارد و 200 میلیون ریال از سوی خیرین دزفول برای ساخت این مکان فرهنگی ورزشی تامین شده است.

وی ابراز امیدواری کرد با کمک خیرین بزودی شاهد بهره برداری از این سالن ورزشی برای استفاده بانوان باشیم.

حجت الاسلام عطارزاده در خصوص ساخت مهدقرآن مدرسه علمیه خواهران الزهرا (س) دزفول نیز گفت:ساخت مهدقرآن مدرسه علمیه خواهران الزهرا(س) از دوسال پیش آغاز شده که تاکنون دومیلیارد و 800 میلیون ریال از سوی خیرین برای ساخت ان هزینه شده است.

وی کل هزینه ساخت این مهدقرآن را هفت میلیارد ریال اعلام کرد و گفت:با کمک و حمایت خیرین این مهد قرآن تا چهار ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

در این آیین که با حضور معاون حوزه های علمیه بانوان سراسر کشور و مسوولان محلی برگزار شد کلنگ سالن ورزشی چندمنظوره مدرسه علمیه خواهران الزهرا (س) در دزفول به زمین زده شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار