در این سامانه اطلاعات ۶۰ هزار متوفی که در گلزار بهشت آباد اهواز مدفون شده اند به طور کامل ثبت و بخش دلنوشته این سامانه نیز فعال شده است.
کد خبر: ۱۲۶۳۶۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۲ 09 November 2015
به گزارش تابناک خوزستان؛ مراسم رونمایی از سامانه عروجیان آرامستان بهشت آباد اهواز با حضور حسین برون مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اهواز برگزار شد.

برون مدیرعامل سازمان آرامستان های  اهواز در این مراسم به خبرنگاران گفت: هدف از راه اندازی این سامانه دسترسی مجازی افرادی است که به هر دلیلی نمی توانند به این آرامستان مراجعه نمایند.

سامانه زیارت مجازی قبور در آرامستان های اهواز رونمایی شد

وی افزود: در این سامانه مشخصات کامل همه متوفیان به همراه تصویر سنگ قبر آنان ثبت شده است و علاقه مندان با ورود به سامانه ‘عروجیان’ به نشانی www.orujian-ahwaz.com می توانند به صورت مجازی قبور اموات خود را مشاهده نمایند.

برون ادامه داد: در اینن سامانه علاوه بر متوفیان عادی، اطلاعات شهدای عزیز هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافعین حرم نیز موجود است.

مدیرعامل آرامستانهای اهواز افرود: در این سامانه اطلاعات ۶۰ هزار متوفی که در گلزار بهشت آباد اهواز مدفون شده اند به طور کامل ثبت و بخش دلنوشته این سامانه نیز فعال شده است.

حسین برون مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اهواز در ادامه این نشست خبری در خصوص ظرفیت گلزار بهشت آباد اهواز گفت: ظرفیت این آرامستان با توجه به حجم مراجعه کنندگان تنها تا ۶ ماه آینده پاسخگو خواهد بود و از آن تاریخ به بعد مکانی برای تدفین متوفیان در این گلزار در نظر گرفته نشده است.

سامانه زیارت مجازی قبور در آرامستان های اهواز رونمایی شد

وی همچنین به تشریح آخرین وضعیت آرامستان "باغ فردوس” پرداخت و عنوان کرد: طراحی و دیوار کشی اطراف این آرامستان انجام شده است و به زودی شاهد بازگشایی رسمی آن خواهیم بود.

برون افزود: این آرامستان با ۲۸۰ هکتار مساحت برای ۱۵۰ سال آینده می تواند پاسخگوی تدفین متوفیان کلانشهر اهواز باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
بشیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۶
قیمت قبر
عادل عباسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
سلام و عرض ادب خدمت شما
میخواستم یه قبر در قطعه یک شهدا در کنار مزار پسر داییم که اونجا مدفون است و از شهدای جنگ تحمیلی هستند به صورت امانتی خریداری کنم
باید چکار کنم
آیا میتونید کمکم کنید
سید رضا تاج گردون
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
سلام بنده میخواهم مزار مادرم رو ببینمو هرچقدر مشخصات مرحومه مادرم رو وارد میکنم در جواب مگه که مشخصات صحیح نیست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار