رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت:فرودگاه پارس‌آباد در گذشته با مشکلات فراوانی روبه‌رو بوده که با پیگیری‌های انجام شده در صدد حل این مشکلات و تکمیل آن هستیم.
کد خبر: ۱۲۶۴۵۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۹ 09 November 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاردبیل، حجت‌الاسلام حبیب برومند داشقاپو ظهر امروز در بازدید از فرودگاه پارس‌آباد اظهار داشت: متأسفانه این فرودگاه در گذشته با مشکلات فراوانی روبه‌رو بوده که با پیگیری‌های انجام شده در صدد حل این مشکلات هستیم.

وی با اشاره به اینکه فرودگاه پارس‌آباد یکی از راهکارهای توسعه دشت مغان برای صادرات و جابه‌جایی مسافران است، افزود: در این راستا مشکل هواپیمای کوتاه پرواز فرودگاه پارس‌آباد برطرف شده و در زمینه پرواز از این فرودگاه هیچ مانعی وجود ندارد.

نماینده مردم شهرستان‌های پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با رایزنی‌های انجام شده برای آسفالت باند ورودی فرودگاه پارس‌آباد مغان 3 هزار تن قیر اختصاص داده شده است و به زودی عملیات آسفالت این فرودگاه شروع می‌شود.

برومند بیان کرد: در جلسه‌ای که با نوبخت، سخنگوی دولت داشتیم قرار شد تا برای ساماندهی فرودگاه پارس‌آباد اعتبارات و حمایت‌های لازم اختصاص داده شود تا هرچه زودتر پروازهای داخلی و خارجی در این منطقه رونق یابد.

وی با اشاره به اینکه یکی از زیرساخت‌های هر منطقه فردوگاه آن منطقه محسوب می‌شود، گفت: فرودگاه پارس‌آباد در یک مکان بسیار مناسبی واقع شده و پروازهای داخلی و بین‌المللی در این منطقه بدون هیچ مشکلی می‌تواند انجام شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل تصریح کرد: شهرستان پارس‌آباد و بیله‌سوار نیاز اساسی به تکمیل فرودگاه این شهرستان دارند که ما هم با تمام تلاش مطالبات مردم ولایتمدار منطقه را پیگیری می‌کنیم و در صدد هستیم تا نتایج به دست آمده از این فرودگاه را به اطلاع مردم این شهرستان برسانیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار