مطبوعات استان قم، دوشنبه 18 آبان ماه جاری به موضوع های گوناگونی از جمله؛ پایش کانال آب منطقه پردیسان، تداوم بارش ها، لزوم اتخاذ تدابیر لازم برای مواجهه با ال نینو، توجه به زیرساخت های حمل و نقلی در قم و تولید گندم و جو مازاد بر نیاز استان، پرداخته اند.
کد خبر: ۱۲۶۵۶۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۰۲:۱۵ 10 November 2015
روزنامه شاخه سبز

این نشریه به نقل از رضا سیار فرماندار قم نوشته است: پایش کانال آب منطقه پردیسان ضروری است؛ اگر بارندگی اخیر در این منطقه به صورت تگرگ نبود به دلیل جاری شدن سیلاب به طور حتم مشکل های بسیار زیادتری در پردیسان به وجود می آمد. 

این روزنامه در خبری دیگر عنوان کرده است: با اعمال مدیریت صحیح و اقدامات سریع شرکت آبفای روستایی، از بروز بحران در روستاهای بخش مرکزی استان قم جلوگیری شد. 

از دیگر عنوان این روزنامه می توان به؛ آثار تاریخی قم برای مردم ناشناخته است، تداوم بارش ها در قم تا روز سه شنبه، نذر خون توسط کارکنان دادگستری، بررسی خرید کشتارگاه جاهد توسط شهرداری، لزوم اتخاذ تدابیر لازم برای مواجهه با ال نینو، 10 آزادکار برتر مسابقات کشتی نوجوانان قم معرفی شدند، فرنگی کار پرافتخار قم قهرمان ایران شد، گلزنی شش بازیکن صبا در لیگ پانزدهم فوتبال و موفقیت بانوان قمی در ارتقای مدرک مربیگری والیبال، اشاره کرد.

روزنامه 19 دی 

این روزنامه به نقل از حجت الاسلام رضا اسکندری معاون فرهنگی و تبلیغی حوزه های علمیه خواهران نوشت: در راستای جلوگیری از خرافه گرایی، مجلس عزاداری خانگی زنان در کشور ساماندهی می شود؛ طرح ساماندهی این برنامه ها از سوی حوزه های علمیه خواهران سراسر کشور انجام می شود. 

این روزنامه در گزارشی با عنوان «هجوم نمای رومی در شهرهای اسلامی» به قلم زینب آخوندی نوشته است: معماری وسیله سنجش یک ملت به شمار می رود و از آنجایی که یکی از مظاهر بیرونی فرهنگ یک جامعه است نماد مناسبی برای مطالعه فرهنگ آن جامعه محسوب می شود؛ معماری امروز شهرهای ما هم از این قاعده مستثنی نیست. 

از دیگر عنوان این روزنامه می توان به؛ نقش برجسته جامعه عکاسان در معرفی جاذبه های گردشگری، اتخاذ تدابیر لازم برای مواجهه با سرمای شدید در قم، جداسازی 35 درصدی فضای سبز شهر از آب شرب، تخریب خط انتقال آب به بخش قنوات در اثر سیل، زیرساخت های حمل و نقلی در قم فرا استانی دیده شود، مجید تلخابی از قم مربی تیم ملی پرس سینه و پاورلیفتینگ کشور شد، صدرنشینی نادر شیمی قم در لیگ بسکتبال بانوان کشور، اشاره کرد.

روزنامه ایمان

این روزنامه درگزارشی با عنوان «بانک ها چه زمانی صدای مراجع را خواهند شنید؟» مطلبی درباره انتقادهای مراجع تقلید از عملکرد بانک ها منتشر کرده است. 

این نشریه در مطلبی با عنوان «آسیب های اجتماعیِ شعارِ فرزند کمتر زندگی بهتر» به قلم مراد حسین جعفریان نوشته است: دلیل اصلی این آسیب ها و تهدیدات اجتماعی این است که فرزندان خانواده های تک فرزند، فرد دیگری را برای رقابت یا بازی و غیره در محیط زندگی کودکانه نداشته و فاقد هر گونه دوست و همدم در منزل در زمان کودکیشان بوده اند و برخی از احساسات مثبت یا منفی از جمله شکست و تحمل فشارهای روانی را تجربه نمی کنند و کمتر فرصتی را برای کنترل و مدیریت اینگونه احساسات مختلف پیدا می کنند. 

از دیگر عنوان این روزنامه می توان به؛ برگزاری سی امین جشنواره ملی قرآن و عترات دانشجویان کشور در قم، تولید گندم و جو مازاد بر نیاز استان، روستاهای بخش مرکزی قم در معرض خطر سیلاب، به اتوبوس های بدون وسائل ایمنی اجازه حرکت داده نمی شود، راه اندازی کانون جوانان و دادرس در شهر قنوات، بزودی دو روستای بخش خجلستان از نعمت گاز برخوردار می شوند، عملکرد صبای قم در لیگ برتر فوتبال و محمد قاضی بهترین گلزن شاگردان علی دایی، اشاره کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار