مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به وظیفه همگانی حفظ و صیانت فضای سبز و اهمیت گسترش فرهنگ درختکاری افزود: فرهنگ‌سازی و جلب رضایت حداکثری خانواده‌ها و تلاش در راستای ایجاد رفاه بیشتر از مسائلی‌ است که باید مورد تاکید مسئولان شهرک قرار بگیرد.
کد خبر: ۱۲۶۶۸
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۹ 11 March 2015
تابناک بوشهر: مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی از احداث پارک اختصاصی بانوان به مساحت 4 هکتار در پارس جنوبی خبر داد.

مسعود حسنی عصر امروز در مراسم جشن هفته منابع طبیعی و درختکاری اظهار داشت: این آیین با هدف ترویج فرهنگ درختکاری، صیانت از فضای سبز، ایجاد رفاه بیشتر و جلب رضایت حداکثری خانواده‌های ساکن مجتمع گاز پارس جنوبی، با کاشت قریب به 7 هزار و 500 اصله نهال درخت و بوته شمشاد اهوازی درتابناک بوشهر: مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی از احداث پارک اختصاصی بانوان به مساحت 4 هکتار در پارس جنوبی خبر داد.

مسعود حسنی عصر امروز در مراسم جشن هفته منابع طبیعی و درختکاری اظهار داشت: این آیین با هدف ترویج فرهنگ درختکاری، صیانت از فضای سبز، ایجاد رفاه بیشتر و جلب رضایت حداکثری خانواده‌های ساکن مجتمع گاز پارس جنوبی، با کاشت قریب به 7 هزار و 500 اصله نهال درخت و بوته شمشا پارک بانوان و شهرک شهید تندگویان جم برگزار شده است.

مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به وظیفه همگانی حفظ و صیانت فضای سبز و اهمیت گسترش فرهنگ درختکاری افزود: فرهنگ‌سازی و جلب رضایت حداکثری خانواده‌ها و تلاش در راستای ایجاد رفاه بیشتر از مسائلی‌ است که باید مورد تاکید مسئولان شهرک قرار بگیرد.

وی از احداث پارک اختصاصی بانوان به مساحت 4 هکتار در پارس جنوبی خبر داد و خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات موثر واحد مستغلات، احداث پارک بانوان به مساحت 4 هکتار با پوشش گیاهی پیرامونی به عنوان پارک اختصاصی است که درختان آن توسط دانش‌آموزان غرس شده و همین خود نشان‌دهنده‌ اهمیتی‌ست که مجموعه‌ مجتمع گاز پارس جنوبی برای گسترش فرهنگ درختکاری قائل است.

نماینده آموزش مجتمع گازی نیز در زمینه مشارکت دانش‌آموزان در این طرح بزرگ گفت: امسال خوشبختانه با برنامه‌ریزی که از سوی واحد آموزش و HSE شهرک‌ها و همچنین حمایت کامل واحد مستغلات برای بسترسازی فرهنگ درختکاری صورت گرفت، توانستیم از یک هفته قبل با حضور دانش‌آموزان و غرس نهال به صورت روزانه توسط آنان، این فرهنگ دیرینه و حسنه را ترویج کنیم.

محمد پاکدل اضافه کرد: یکی از اقدامات زیبایی که امسال انجام شده با عنوان «کاشت هر درخت به نام یک شهروند، نام هر شهروند شناسنامه یک درخت» برای همه درختانی که غرس شدند یک شناسنامه با نام کشت‌کننده نهال و یک جمله در وصف درخت تهیه و به درختان الصاق شده است.

وی یادآور شد: طی یک هفته حدود یک هزار و 500 اصله درخت توسط دانش‌آموزان مدارس شهرک در پارک بانوان شامل 100 نهال کاج، 70 نهال سرو، 200 نهال بنجامین، 70 نهال نارنگی ، 60 نهال نارنج، 30 نهال انجیر معابد ، 20 نهال انجیر بنگالی ،150 نهال ابریشم سایه انداز، 100 نهال گل کاغذی، 50 نهال زیتون تلخ ، 60 اصله نخل و 6500 نهال شمشاد اهوازی بصورت یک حصار سبز کاشته شده است.

پاکدل گفت: همچنین در هفته منابع طبیعی و به مناسبت روز درختکاری نیز، 300 نهال ابریشم سایه‌انداز، 400 نهال مرکبات، 50 زیتون تلخ و 60 اصله نخل به منظور طراوت و شادابی ساکنین در نواحی مختلف شهرک‌های 2 هزار و 500 واحدی و 372 واحدی کاشته شد.
منبع: فارس
برچسب ها: پارک بانوان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار