چندین گروه تروریستی در کشور متلاشی شدند
فشار هایی که در جریان عملیات نظامی روسیه به جریان تروریستی وارد آمد باعث شد که دشمنان تلاش خود را برای به چالش کشیدن امنیت جمهوری اسلامی ایران مضاعف کنند و در یک حرکت شیطنت آمیز بی بی سی بیانیه ایمن الظواهری را قرائت کرد
کد خبر: ۱۲۶۷۱۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۰ 10 November 2015
دکتر سید محمود علوی وزیر اطلاعات امروز در نشست خبری گفت: عوامل شبکه تروریستی شرق کشور در استان های گلستان، مازندران، تهران و سیستان و بلوچستان فعالیت داشتند.

وی با اشاره به اهمیت مراسمات ویژه ماه محرم و تلاش تروریست ها برای رسیدن به مقاصد شوم خود گفت: با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) 14 نفر از عوامل تروریستی صفی آباد دزفول دستگیر شدند که هشت نفر از ضاربان اصلی آن در استان خوزستان بودند.

حجه الاسلام علوی همچنین در خصوص ماجرای تیراندازی به فرمانداری و چند پاسگاه در شهر سوسنگرد گفت: این اقدام در 16 آبان ماه جاری انجام شد که عوامل آن تحت حمایت برخی از کشورهای مرتجع منطقه بودند.

وی همچنین از بازداشت بیش از 20 نفر از عوامل تروریستی ترددکننده به مقصد عراق و سوریه در مرزهای کشورمان خبر داد و تاکید کرد: به لطف پروردگار در سال های گذشته سربازان گمنام امام زمان (عج) گروه های مختلفی را در تور اطلاعاتی خود قرار داده اند که در جریان آن تعدادی از سرکردگان این گروه های تروریستی به هلاکت رسیده و یا دستگیر شده اند.


وزیر اطلاعات با اشاره به شرایط برخی کشورهای مختلف و ثبات و امنیت بی بدیل در کشورمان گفت: در کشورهایی مانند عربستان، تونس، کویت و حتی فرانسه و ترکیه انفجارهایی رخ داد که مردم جانشان را از دست دادند اما هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) باعث شد تا اهداف تروریستی در ایران به نتیجه نرسد.

علوی اضافه کرد: فشار هایی که در جریان عملیات نظامی روسیه به جریان تروریستی وارد آمد باعث شد که دشمنان تلاش خود را برای به چالش کشیدن امنیت جمهوری اسلامی ایران مضاعف کنند و در یک حرکت شیطنت آمیز بی بی سی بیانیه ایمن الظواهری را قرائت کرد.

علوی توضیح داد: در این بیانیه از جریان های القاعده درخواست شده بود که اسلحه خود را به سمت جمهوری اسلامی ایران نشانه روند که پس از بررسی ها مشخص شد این بیانیه مربوط به 7 الی 8 ماه پیش بوده که بی بی سی در آستانه ماه محرم آن را منتشر کرد.

وزیر اطلاعات ادامه داد: به دنبال آن وزارت اطلاعات حساسیت به خرج داد و کمیته عالی تکفیری با جلسات فشرده تر از ماه ها قبل از محرم به این موضوعات توجه جدی کرد و به تمام ادارات کل اطلاعات استان ها تذکر دادیم که تمام حرکات مشکوک را زیرنظر بگیرند.

علوی افزود: علیرغم تدارک زیاد دشمن برای انجام اقدامات تروریستی به لطف خدا و هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) تمامی حرکات و توطئه های آنها خنثی شد.

وی خاطرنشان کرد: به لطف خدا در ایام عاشورا جای جای کشور از امنیت کامل برخوردار بود و با عنایت امام زمان (عج)، دعای مقام معظم رهبری و همکاری دستگاه های اطلاعاتی سپاه، نیروی انتظامی، بسیج، ارتش و دستگاه قضایی توطئه ها خنثی شد.

وی تاکید کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) با هوشیاری کامل، اشراف اطلاعاتی دارند و هر حرکتی را قبل از آن که منجر به بروز جنایتی شود به زیر ضربه برده و توطئه ها را خنثی می کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار