رئیس شورای شهر شوش؛
رئیس شورای اسلامی شهر شوش، تخلف اخیر بیمارستان این شهرستان در ارتباط با وجود گوشت‌های فاسد را محرز دانست.
کد خبر: ۱۲۷۳۱۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶ 11 November 2015

سعید مهرپرور در حاشیه جلسه تقدیر و تشکر از کارکنان پرسنل دامپزشکی شوش برای بازرسی‌های مستمر، اظهار کرد: با توجه به میزان سرانه مصرف فرآورده‌های خام دامی باید نظارت بر کیفیت و بهداشت به عنوان یک شاخص مورد بررسی قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه انتظار داریم نظارت‌های اداره دامپزشکی شوش با همین قوت ادامه داشته باشد افزود: با توجه به جلوگیری از تکرار اینگونه مسائل و مشکلاتی که جامعه و بهداشت عمومی این شهر را زیر سوال می‌برد انتظار می‌رود که به تخلف وجود 230 کیلوگرم گوشت فاسد در بیمارستان نظام مافی شوش رسیدگی و با عاملان این قضیه به‌طور قاطع برخورد شود تا در هیچ جای کشور، کسی جرأت نکند تخلفی در حوزه بهداشت تغذیه انجام دهد.

رئیس شورای اسلامی شهر شوش ضمن تقدیر و تشکر از بازرسی‌های مستمر اداره دامپزشکی، ادامه داد: با توجه به نقش و جایگاه نظارتی شورا و شهرداری، در خصوص بحث ضرورت وجود کشتارگاه که با بهداشت عمومی مردم ارتباط مستقیم دارد، تعامل خوبی با دوستانمان در دامپزشکی داشتیم.

مهرپرور با بیان اینکه یکی از وظایف شورا، نظارت به نمایندگی از مردم است یادآور شد:  مطالبه حق و حقوق واقعی شهروندان از وظایف شورای شهر است و البته نظارت در حوزه بهداشت مواد غذایی که در حوزه فعالیت دامپزشکی است، حق مسلم مردم است.

وی ادامه داد: اداره دامپزشکی شوش پله اول در کشف و ضبط  گوشت‌های فاسد در بیمارستان نظام مافی این شهر را طی کرد و این بازرسی و وجود مدارک و مستندات، تخلف در این بیمارستان را برای ما محرز کرده است.

*رسیدگی به مطالبات پرسنل دامپزشکی

رئیس شورای اسلامی شهر شوش به دستور کار شورای شهر در رفع برخی از نیازهای اداره دامپزشکی این شهر اشاره کرد و گفت: در جلسه اخیر که با حضور پرسنل اداره دامپزشکی و رئیس این اداره برگزار شد، مطالبات این اداره مطرح شد که در این ارتباط توانستیم شهرداری را هم برای بحث دستگاه لیبل‌گذاری و هم برای سرویس ایاب و ذهاب و هم سایر مواردی که می‌تواند باعث بهبود خدمات رسانی این دوستان شود، مجاب کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، طی روزهای اخیر با نصب بنر در سطح شهر از کشف و ضبط گوشت‌های فاسد در بیمارستان نظام مافی شوش که توسط اداره دامپزشکی صورت گرفته، تقدیر و تشکر شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار